- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

یکّه‌تازی بانک ایران زمین در حوزه‌های درآمدی

بانک ایران زمین [۳] در شش ماه نخست سال‌جاری منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲، توانست درآمدهای کارمزدی را با رشد ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۲۴ میلیارد تومان برساند.

به گزارش خبرنگار توسعه پویا [۴]، بانک ایران زمین با مدیریت مطلوب مدیران و تلاش کارکنان، در شش ماهه نخست سال‌جاری توانسته درآمد تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری و اوراق بدهی را با رشد ۲۴۳ درصدی به رقم ۳۴۰۰ میلیارد تومان به ثبت برساند و درآمدهای کارمزدی را با رشد ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۲۴ میلیارد تومان تجربه کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد این بانک همچنان در مسیر رشد و در وضعیت سوددهی قرار دارد.

تمرکز بانک ایران زمین [۵] بر علمیات بانکی در سال گذشته توانست با ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه ثبت شده، بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان درآمدعملیاتی را کسب کند که این مقدار در سال ۱۴۰۰ معادل ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده‌است‌.

استراتژی بانک در سال‌جاری نیز بر مبنای افزایش سودآوری است و مجموع درآمدهای عملیاتی بانک همچنان سیر صعودی داشته موفقیت‌های بدست آمده، روزهای خوب را در آینده نزدیک برای بانک ایران زمین رقم خواهد زد.

استراتژی بانک ایران زمین به عنوان بانکداری دیجیتال افزایش رضایت‌مندی مشتریان را در بردارد که موجب افزایش درآمد و سودآوری برای بانک می‌شود.

بانک ایران زمین اهداف خود را بر پایه مدیریت سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی کرده و  با تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری بخشی از نقدینگی سرگردان بازار سرمایه را در مسیر سهام پربازده هدایت کرده‌است به همین دلیل از یک سو علاوه بر اینکه سهامداران صندوق سرمایه‌گذاری از سود بیشتری بهره‌مند می‌شوند، از سوی دیگر بر درآمد و سودآوری بانک نیز تاثیرگذار خواهد بود.

سیاست‌های این بانک با بکارگیری بانکداری دیجیتال، مبتنی بر ارائه خدمات مناسب و با‌کیفیت به مشتریان است و در این زمینه عملکردی موفق داشته‌است.

لازم به یادآوری است که در بازه زمانی شش ماهه نخست سال‌جاری بانک ایران زمین توانسته ۱۲ درصد زیان خالص و زیان پایه هر سهم خود را کاهش دهد و این درصدها و ارقام نمایانگر روند رو به رشد و موفقیت این بانک در عرصه بانکداری است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=68702 [۲]

[۶] [۷]