- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

گروه صنعتی سدید شصتمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد

گروه صنعتی سدید شصتمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد
نمادی از برند ساخت ایران/
گروه صنعتی سدید شصتمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد
[۱]
همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، گروه صنعتی سدید شصتیمن سالگرد تاسیس خود را در سالن شماره ۶ این نمایشگاه جشن می‌گیرد.

به گزارش توسعه پویا [۲]، گروه صنعتی سدید بعنوان نمادی از برند ساخت ایران طی شصت سال فعالیت، موفق شده است تا سهم کوچکی در راستای اعتلای توسعه صنعت کشور برداشته و با اجرای پروژه های بزرگ ملی متعدد؛ برند ساخت ایران را تقویت نماید.

این هلدینگ صنعتی با در اختیار داشتن شرکت‌های متعدد در زنجیره صنایع نفت و گاز، با تولید محصولات مختلف باکیفیت و اجرای پروژه‌های مرتبط، همواره مورد اطمینان و وثوق کارفرمایان محترم بوده و در مواردی همچون ساخت لوله‌های قطور فولادی خطوط انتقال نفت و گاز و آب و طراحی و تولید پمپ های صنایع مزبور و … رزومه و کارنامه موفقی از خود برجای گذاشته است.

هلدینگ صنعتی سدید با در اختیار داشتن چندین شرکت زیر مجموعه در نقاط مختلف کشور و برخورداری بیش از ۲۰۰۰ هزار نیروی انسانی خلاق و کارآمد، سهم بسزایی در اشتغال زایی و توسعه صنعت کشور طی شصت سال فعالیت مستمر؛ داشته است.

گروه صنعتی سدید مقدم میهمانان و بازدیدکنندگان محترم از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را در سالن ۶ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گرامی می دارد.
زمان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می باشد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=57388 [۱]

[۳] [۴]