گردهمایی ماهانه روسای شعب استان‌های خراسان رضوی و شمالی

گردهمایی ماهانه روسای شعب استان های خراسان رضوی و شمالی با موضوع بررسی عملکرد شعب در آذرماه و تشریح طرح تسهیلات انتخاب و وصول مطالبات با حضور مدیر و معاونان منطقه برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه میثم شمس آبادی مدیر امور شعب منطقه گزارشی از عملکرد شعب در جذب منابع، میزان افزایش سهم از بازار، تسهیلات، تعهدات و وصول مطالبات و خدمات بانکداری مدرن از ابتدای سال ارائه داده و به مقایسه جایگاه استان خراسان در بین رقبا در استان و کشور پرداخت.

شمس آبادی ضمن تشریح کلی مفاد طرح انتخاب، طرح های مصوب بانک را فرصتی مناسب جهت بازاریابی و جذب منابع جدید دانست که در صورت برنامه ریزی صحیح و اقدامات به موقع نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت.

در ادامه جلسه محمود مصنع رضوی معاون اجرائی استان روسای شعب را به مطالعه مستمر و اطلاع دقیق از آخرین بخشنامه ها و دستور العمل ها و طرح های اجرائی مصوب، خصوصا طرح تسهیلاتی انتخاب دعوت کرد و بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی با توجه به فراگیری سویه جدید ویروس کرونا تاکید کرد.

غلامرضا رخشانی معاون اداری و مالی منطقه ضمن تاکید بر ایجاد و تقویت ارتباطات موثر و حرفه ای با مشتریان گفت: رئیس شعبه ای موفق است که علاوه بر شناسایی به موقع فرصت ها، تهدیدها و بازارهای هدف، استراتژی و برنامه ریزی صحیحی جهت مدیریت آن ارائه دهد و این مهم جز به واسطه کار تیمی و خرد جمعی امکان پذیر نخواهد بود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=35263

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *