- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

گامی دیگر در توسعه خدمات الکترونیک به مشتریان

گامی دیگر در توسعه خدمات الکترونیک به مشتریان
گامی دیگر در توسعه خدمات الکترونیک به مشتریان [۱]
بیمه حافظ در راستای توسعه خدمات الکترونیک و به منظور تسریع در رسیدگی به امور مشتریان اقدام به ایجاد سامانه های مختلف خدمات غیرحضوری و الکترونیک کرده است.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، مهران شیرخدایی مدیر فناوری و اطلاعات شرکت بیمه حافظ با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیک [۳] از سیاست های بیمه حافظ می باشد عنوان کرد:با استفاده از این سامانه امکان ثبت درخواست آنلاین، صدور، تمدید و الحاقیه بیمه نامه ثالث و همچنین تمدید آنلاین بیمه نامه بدنه به جهت تسهیل و سرعت بخشیدن به امور مشتریان راه اندازی شده است.
[۴] [۵]