کشف نیازهای نهفته مشتریان اساس تحول در بانک هاست

کشف نیازهای نهفته مشتریان اساس تحول در بانک هاست
کشف نیازهای نهفته مشتریان اساس تحول در بانک هاست

عضو هیأت مدیره و معاون شعب بانک شهر داشتن تفکر راهبردی، حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای و توجه به اصول مشتری مداری را کلید موفقیت های این روزهای این بانک عنوان کرد و گفت: کشف نیازهای نهفته مشتریان اساس تحول در بانک هاست.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک شهر، دکتر رحیم طاهری در همایش بررسی عملکرد شعب تهران و البرز بانک شهر از رشد نقدینگی و ارتقای جایگاه این بانک در شبکه بانکی خبر داد و افزود: بخشی از تمرکز فعالیت های شعب بر افزایش درآمدهای عملیاتی و کاهش قیمت بهره ای پول بوده است که خوشبختانه طی ۶ ماه نخست امسال در این خصوص موفق عمل کرده ایم و امیدواریم این روند طی ماه های آینده ادامه پیدا کند.

طاهری با اشاره به افزایش تعاملات بانک شهر با واحدهای تولیدی و توجه ویژه به رفع نیازهای بانکی اقشار مختلف جامعه، گفت: خوشحالیم که به انتخاب هموطنان؛ بانک شهر به عنوان دومین بانک محبوب کشور در میان بانک های دولتی و خصوصی معرفی شده است؛ این مهم نشان از حرکت درست و اصولی این بانک در شبکه بانکی است.عضو هیات مدیره بانک شهر با بیان اینکه توانسته ایم با عزم و همت جدی همکاران صف و ستاد در NPL به رکورد عدد ۶ دست بیابیم، تصریح کرد: قطعا دستاوردها و پیشرفت های بانک شهر در ۶ ماه دوم سال نیز تداوم خواهد یافت.وی شناخت نیازهای مشتریان را ضروری ترین وظیفه شعب بانک شهر عنوان کرد و افزود: معتقدیم تعامل گسترده با شهروندان و شناسایی نیازهای نهفته مشتریان، همچنین داشتن ایده های نوآورانه موجب می شود تا این بانک همواره در تحقق اهداف خود موفق عمل کند.طاهری گفت: در محیط متلاطم کسب و کار و فضای رقابتی حاکم میان بانک ها؛ داشتن تفکر راهبردی و نگاه علمی به رفع نیازهای بانکی، باید در دستور کار تمامی روسای شعب قرار گیرد.عضو هیات مدیره بانک شهر در پایان نخبه گرایی و جانشین پروری را وجه تمایز این بانک با بانک های دیگر دانست و گفت: رفتار سازگار با تغییرات و افزایش دانش بانکی همکاران در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=46295

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *