- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

“کسرا” سامانه جامع کنترل تردد در هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

مدیر فروش و بازاریابی شرکت مهندسی کسرا در هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات گفت: شرکت در زمینه سامانه های جامع کنترل تردد شامل نرم افزار حضور و غیاب پرسنل، نرم افزار مدیریت تردد مهمان و کالا و سخت افزارهای مربوطه فعالیت دارد.

فرهاد رضایی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا [۱]، اظهار داشت: شرکت مهندسی کسرا با گذشت دو دهه از فعالیت خود موفق به کسب گواهینامه دانش بنیان و کسب رتبه ی یک شورای عالی انفورماتیک و دریافت گواهینامه‌های معتبر داخلی شده است.

مدیر بازاریابی این شرکت در ادمه افزود: شرکت مهندسی کسرا با بیش از ۱۰۰۰ مشتری در سطح کشور در حوزه های مختلف دولتی و خصوصی توانسته جز ۳۰ شرکت اول کشور در صنعت نرم افزارهای سازمانی، با توجه به حجم مشتری و نیرو باشد. در حال حاضر شرکت در چند حوزه نرم افزاری فعالیت دارد که بیشترین مشتری و شناخته شده ترین محصول، نرم افزار حضور و غیاب کسرا است.
این نرم افزار با طراحی منحصر به فرد و زیر ساخت متمایز، می تواند راهکار کاملی جهت سازمانهای بزرگ و چند شرکتی برای مکانیزه و هوشمند نمودن کلیه فرآیندهای این حوزه باشد.
رضایی با اشاره به دیگر نرم افزارهای طراحی شده در شرکت گفت: نرم افزارهای طراحی شده توسط شرکت مهندسی کسرا عبارتند از: نرم افزار تغذیه جهت مدیریت رستوران های سازمانی و فرآیند رزرو و توزیع غذا، نرم افزار جامع ماموریت و مسافرت جهت درخواست و صدور حکم ماموریت و محاسبه ی عملکردها در زمان ماموریت، نرم‌ افزار کارانه جهت محاسبه ی پاداش و کارانه پرسنل، مدیریت شیفت های بیمارستان، نرم افزار جامع حراست در راستای کنترل تردد مهمان،کالا و خودرو، داشبورد مدیریتی، نرم افزار نقلیه جهت مدیریت محاسبات کارکرد خودروهای نیمه سنگین و سبک و سخت افزارهای مرتبط مانند انواع دستگاههای حضور و غیاب و اکسس کنترل، گیت و راهبند و … اشاره کرد.

رضایی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور ، بسیاری از سازمانها برای تامین منابع نرم افزاری خود به سمت تولید حرکت می‌کنند و در این راستا تیمی را برای پوشش نیازهای نرم افزاری خود تشکیل می‌د‌دهند. توصیه من این است که سازمانها از دوباره کاری پرهیز کنند. زیرا تولید نرم افرار کار آسانی نیست. تولید نرم افزار نیاز به نگاه‌داشت و توسعه‌ی متناسب با نیاز سازمان را دارد. اغلب سازمانهایی که این شیوه را پیش گرفته اند، در عمل به بن بست رسیده‌اند. متاسفانه مشاهده شده که بسیاری از سازمانها اصرار به ادامه این روند دارند.

مدیر فروش شرکت مهندسی کسرا با اشاره به شناسایی سازمانها در حوزه نرم افزاری محیط خود گفت: سازمانها باید زمان بیشتری را صرف شناسایی شرکت های نرم افزارهای پیرامون خود کنند‌، زیرا بسیاری از شرکت های نرم افزاری به شکل تخصصی بر یک موضوع خاص فعالیت می‌کنند که استفاده از ابزار آنها می‌تواند در اصلاح فرآیندهای سازمان‌ها تاثیر مسقیم و به سزایی داشته باشند.
این همایش روز ۲۹ دیماه ۱۳۹۸ در سالن وزارت کشور برگزار شد.

[۲] [۳]