کسب تندیس زرین مشتری مداری در اجلاس مدیریت توسعه کسب‌وکار بیمه تجارت‌نو

کسب تندیس زرین مشتری مداری در اجلاس مدیریت توسعه کسب‌وکار بیمه تجارت‌نو
کسب تندیس زرین مشتری مداری در اجلاس مدیریت توسعه کسب‌وکار بیمه تجارت‌نو

شرکت بیمه تجارت‌نو تندیس زرین مشتری مداری و لوح تقدیر اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسب و کار را دریافت کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ در اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسب و کار که تابستان امسال در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، دکتر نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به دلیل رعایت اصول و محورهای مشتری مداری و ارتقای شاخص های توسعه کسب و کار در صنعت بیمه، موفق به دریافت تندیس زرین مشتری مداری شد.

گفتنی است: بیمه تجارت نو در رویکرد جدید خود همواره می‌کوشد با ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به مشتریان، علاوه بر افزایش ضریب نفود بیمه در جامعه، با رعایت اصول و مبانی مشتری مداری، نقش مهمی در رضایت و تکریم ارباب رجوع ایفا کند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=43380

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط