شرکت آرمان وفاداری آریا “آوا” وابسته به بانک ایران زمین و مجری باشگاه مشتریان این بانک، در دهمین همایش و نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت، محصول باشگاه مشتریان خود را به مخاطبین ارائه کرد.
توسعه پویا، بهبود تجربه مشتری، افزایش وفاداری مشتریان، ارائه سرویسهای بازاریابی و جذب مشتریان ارزشمند، از اولویتهای اصلی شرکت آرمان وفاداری آریا در ارائه این محصول و سرویس های باشگاه مشتریان است و بانکها، سازمان ها و شرکت های فعال در حوزه مالی می توانند این خدمات را از شرکت دریافت کنند.
محمدحسین محمدی مدیر بازاریابی شرکت آوا در یکی از پنل های تخصصی این همایش، هم افزایی بین بانک ایران زمین و بانک سینا را تجربه ای موفق بیان کرد و گفت: این همکاری برای اولین بار بین دو بانک در حوزه باشگاه مشتریان صورت گرفته است و مدیران بانک سینا ضمن ابراز خرسندی از این همکاری، کارایی عملکرد محصول و داشبوردهای تحلیلی اطلاعات را مزیت اصلی این محصول میدانند.
لینک کوتاه: