- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

کتاب “هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل” ‌به‌زودی متشر می‌شود

کتاب “هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل” ‌به‌زودی متشر می‌شود
کتاب “هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل” ‌به‌زودی متشر می‌شود [۱]
کتاب “هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل” تالیف مهدی باقریان و ولید آلبوناصر به‌زودی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود.

به گزارش توسعه پویا [۲] از انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، این کتاب یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی است که می‌خواهند از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند. این کتاب به‌صورت کاربردی و عملی به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر روابط‌عمومی می‌پردازد و به خوانندگان خود کمک می‌کند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود بهره‌وری، کارایی و اثربخشی روابط‌عمومی خود را بیاموزند.

کتاب با ارایه یک مقدمه بر هوش مصنوعی و نحوه کار آن شروع می‌شود. سپس به بررسی نحوه استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی می‌پردازد. کتاب به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند برای تولید محتوای باکیفیت بالاتر، مدیریت رسانه‌های مؤثرتر، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها برای درک بهتر مخاطبان و ایجاد استراتژی‌های روابط‌عمومی کارآمدتر استفاده شود.

کتاب با ارایه نمونه‌هایی از نحوه استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی توسط سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، به خوانندگان کمک می‌کند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی در دنیای واقعی را درک کنند. کتاب همچنین به خوانندگان نکات و توصیه‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ارایه می‌دهد.

کتاب شش فصل دارد و هر فصل به یک جنبه مهم از استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی می‌پرازد.

در فصل اول، نویسندگان به مفاهیم کلی هوش مصنوعی پرداختند و نشان دادند که چگونه این فناوری می‌تواند در زمینه روابط‌عمومی تأثیرگذار باشد.

در فصل دوم، نویسندگان، مزایای استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی را مورد بررسی قرار دادند و چگونگی افزایش کیفیت ارتباطات را توضیح دادند.

فصل سوم، به کاربردهای عملی هوش مصنوعی در بهبود فرایندها و ابزارهای مورداستفاده در صنعت روابط‌عمومی پرداختند و نشان دادند که چگونه این فناوری می‌تواند فرایندهای کاری را بهبود بخشد.

در فصل چهارم، ابزارهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی مورد بررسی قرار گرفت و نحوه استفاده از این ابزارها برای بهبود ارتباطات و روابط‌عمومی توضیح داده شد.

در فصل پنجم، نویسندگان، مهارت‌های پرامپت‌نویسی و نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای جذاب و مؤثر در روابط‌عمومی را بیان کردند.

و در نهایت، در فصل ششم، ایده‌ها و پیشنهادهایی برای استفاده بهینه از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی مورد بررسی قرار گرفت.

در کل، این کتاب یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی است که می‌خواهند از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند. من آن را به‌شدت به هر کسی که علاقه‌مند به یادگیری بیشتر در مورد این موضوع است توصیه می‌کنم.

اگر شما یک متخصص روابط‌عمومی هستید که به دنبال راه‌هایی برای بهبود عملکرد خود هستید، استفاده از هوش مصنوعی یک گزینه ارزشمند است. کتاب “هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل” یک منبع عالی برای یادگیری نحوه استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی است.

کتاب “هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل” در آیین افتتاحیه بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران رونمایی و توزیع می‌شود.

گفتنی است بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، فرصتی عالی برای یادگیری نحوه استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد برای بهبود روابط‌عمومی خواهد بود. در این کنفرانس، شما با متخصصان روابط‌عمومی و هوش مصنوعی ملاقات خواهید کرد و می‌توانید در مورد آخرین روندها، اطلاعات زیادی کسب کنید.

کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲، ۸ و ۹ اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس به بررسی آخرین روندها، تکنیک‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی خواهد پرداخت.

برای شرکت در کنفرانس می‌توانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید:

شماره تلفن:
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)
تلفن‌: ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)

[۳] [۴]