- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

کارگران سرمایه های واقعی توسعه ایران اسلامی

کارگران سرمایه های واقعی توسعه ایران اسلامی
کارگران سرمایه های واقعی توسعه ایران اسلامی [۱]
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در متنی یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به تمام فعالان در این عرصه تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در متن د کتر نادر ثناگو مطلق آورده شده است: یازدهم اردیبهشت در واقع روز تجلیل از کسانی است که با تمام توان و در دورانی که کشورمان با شدیدترین هجمه های دشمنان قرار گرفته برای برون رفت ایران عزیزمان از این شرایط کمر همت بسته و عزم خود را جزم کرده اند تا سهم خود را در توسعه و اعتلای کشور هر چه بیشتر و بهتر ایفا کنند.

وی اضافه کرد: در واقع همت بالای کارگران به عنوان فعالان عرصه اقتصادی و سازندگی امروز همانند سدی محکم در برابر تمام تحریم های اقتصادی و ناجوانمردانه دشمنان عمل کرده و شاهد هستیم که عزم جدی شان موجب شده تا نه تنها در برابر دسیسه های آنانی که سالها است چشم طمع به این دیار را دارند ایستادگی کنیم بلکه موجب شده تا ایران در بسیاری از بخش ها و تولیدات به خودکفایی رسیده و در عرصه منطقه ای و بین المللی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

ثناگو مطلق اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، تحقق هر چه بهتر و بیشتر این شعار تنها در سایه همت و تلاش دستان کارگرانی محقق خواهد شد که با وجود تمام مشکلات، سربلند کردن نام کشورمان را به عنوان افق پیش روی خود ترسیم و در این راه پرقدرت تر از همیشه ایستاده و نقش آفرینی می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود بیش از ۷۰ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی افزون بر یک هزار نفردر منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خاطر نشان کرد: امروز پیام به یک کارگاه تولیدی و صنعتی بزرگ در منطقه تبدیل شده که با نگاه حمایتی و هدایتی به این واحدها، امروز شاهد رشد اشتغال زایی به خصوص در بخش کارگری و افزایش روند تولید این واحدها هستیم.

ثناگو مطلق در پایان عنوان کرد: ضمن تقدیر از زحمات تمام تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، تلاش های شبانه روزی کارگران که امروز در خط مقدم نبرد اقتصادی قرار دارند را ارج نهاده و آرزوی سعادت، بهروزی و سلامتی آنها را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

[۳] [۴]