کارفرمایان و شرکت‌های دولتی از بازار دانش‌بنیان‌ها حمایت کنند

کارفرمایان و شرکت‌های دولتی از بازار دانش‌بنیان‌ها حمایت کنند
مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان:
کارفرمایان و شرکت‌های دولتی از بازار دانش‌بنیان‌ها حمایت کنند

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: شرکت‌های دانش بنیان در حوزه بازار نیازمند حمایت کارفرمایان و شرکت های دولتی هستند.

به گزارش توسعه پویا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “رضا ناظریه” مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پیشگامان رفیع ایرانیان گفت: ما در تولید درایوهای کنترل سرعت موتورهای  AC در کیلووات‌های پایین تا ۴۰۰ کیلووات موفق به کسب مجوز دانش‌بنیان شده‌ایم.
وی ادامه داد: این درایوها در صنایع مختلف از جمله صنعت آب بومی‌سازی شده است و نمونه خارجی آن اگرچه در داخل موجود است، اما با قیمت‌های بسیار بالا آنهم بدون این که منشاء تولید و سازنده مشخص باشد در بازار وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: تولیدات دانش بنیان ما در بخش آب و فاضلاب و همچنین نیروگاه‌های برقابی کوچک و نیروگاه‌های خورشیدی تا ۵ کیلووات و در مکان‌های مختلفی اجرا شده است.
ناظریه با اشاره به این که امکان تولید و دانش فنی این محصول هم اکنون مهیاست، ادامه داد: قطعات و تحهیزات محصول بومی‌سازی شده است و می توانیم خدمات رسانی و در صورت لزوم سرمایه گذاری کنیم.
این مسئول شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: قیمت محصول ما در بازار هم اکنون ۸۰ درصد نوع مشابه خارجی است، این در حالی است که در حوزه کیفیت نیز با موفقیت تست های مختلف را پشت سر گذاشته است به گونه ای که در بخشهای مختلف در حال کار است و هیچگونه خطا و اشکالی درباره آن گزارش نشده است.
وی در عین حال حمایت دولت از بازار شرکت‌های دانش بنیان را خواستار شد و گفت: دانش،بنیان‌ها باید مطمئن باشند وقتی محصول خود را به مرحله تولید رساندند، کارفریان داخلی و شرکت های دولتی از آنها حمایت می‌کنند و اگر از نظر کیفیت و قیمت، محصول داخلی قابل رقابت با انواع مشابه خارجی باشد،ترجیح‌‌ شان بر خرید محصول داخلی باشد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=49499

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *