- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

کارت گردشگری اکو پارک عباس‌آباد رونمایی شد

کارت گردشگری اکو پارک عباس‌آباد رونمایی شد [۱]
کارت گردشگری اکو پارک عباس‌آباد رونمایی شد [۱]
کارت گردشگری اکو پارک عباس‌آباد همزمان با هفته گردشگری در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد  رونمایی شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ کارت گردشگری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با حضور سید احمد علوی، عضو رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران، محسن غریب، مدیرعامل موسسه و جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش، سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد رونمایی شد.

سیدمحمدحسین حجازی در این مراسم بیان کرد: رویکرد منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد ایجاد فضای زنجیره‌ای موثر در حوزه گردشگری است. تلاش ما این است که کارت گردشگری به عنوان یک پایلوت خوب در تهران اجرا شود زیرا شهر تهران آماده اتفاق بزرگ زنجیره‌ای است و زیرساخت‌های لازم در حوزه گردشگری را دارد. ما سعی کردیم از بسترهای زیرساختی موجود در کارت گردشگری اکوپارک عباس‌آباد استفاده کنیم.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، درباره قابلیت‌های کارت گردشگری توضیح داد: این کارت پیرو نیاز این مجموعه به ارائه خدمات به صورت متمرکز و یکپارچه در قالب یک کارت و پلتفرم به گردشگران و بازدیدکنندگان طراحی شده که در تمام نقاط عباس‌آباد به صورت یکپارچه قابل استفاده است. کارت گردشگری در فاز توسعه می‌تواند در کلیه مراکز گردشگری شهری تهران قابل استفاده باشد، از طرفی موجب افزایش فروش و اقتصاد گردشگری می‌شود. همچنین به وسیله این کارت می‌توان آمار بازدید از مجموعه‌ها را نیز بررسی کرد.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش به آغاز کار هلدینگ گردشگری شهر تهران اشاره کرد و گفت: آقای زاکانی شهردار تهران تصمیم انقلابی گرفت و به منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعتماد کرد که آن را به عنوان دبیرخانه هلدینگ گردشگری انتخاب کرده است. امیدوارم منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بتواند این کار را به خوبی به سرانجام برساند.

حجازی قول داد: منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بتواند تا نوروز زنجیره گردشگری را در شهر تهران به شهرداری نشان دهد.

سید محسن غریب، مدیرعامل موسسه، جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش نیز در این مراسم که ۱۰ شهریور ماه در سالن سپهر برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: کارت گردشگری منشاء اتفاقات خوب در استان تهران باشد زیرا امروز، گردشگری محور توسعه اقتصادی اکثر کشورهای دنیا شده است و کشوری نیست که از گردشگری بی‌بهره مانده باشد.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به آغاز به کار هولدینگ گردشگری تهران، گفت: منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در قلب تهران، می‌تواند الگوی خوبی برای هلدینگ باشد و در این زمینه بدرخشد.

سید احمد علوی، عضو رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران به عنوان سخنران بعدی، گفت: سرانجام بعد از یکسال و نیم پیگیری، آقای زاکانی محبت کرد و در آخرین روز از هفته گردشگری با آغاز به کار هلدینگ گردشگری شهر تهران موافقت کرد، گرچه من معتقدم که تابستان را از دست دادیم. با این وجود برای آقای حجازی آرزوی موفقیت دارم زیرا او کار سختی پیش رو دارد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=66882 [۱]

[۳] [۴]