- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

پیام پیام مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت سالروز تاسیس بانک توسعه تعاون

پیام مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت سالروز تاسیس بانک توسعه تعاون
پیام مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت سالروز تاسیس بانک توسعه تعاون [۱]
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مناسبت سالروز تاسیس بانک توسعه تعاون پیامی صادر کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲]، در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


در سابقه تاریخی اقتصاد تعاونی کشور، نیمه مرداد ماه، سالروز رویدادی است که گامی مهم در مسیر توسعه و تعالی این بخش از اقتصاد ملی محسوب می شود.
به منظور اجرای سیاست های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در جهت ارتقای بخش تعاونی در اقتصاد کشور “بانک توسعه تعاون” با تکیه بر بنیه علمی و عملی گردآمده در صندوق تعاون کشور تاسیس شد و امیدی نو برای تلاشگران و فعالان این بخش رقم زد. بر همین اساس و علیرغم گذشت مدت کوتاه از زمان تاسیس، ثمرات و آثار قابل توجه خدمات و حمایت های بانک مذکور در بخشهای مختلف تولیدی و خدماتی اقصی نقاط کشور کاملا مشهود می باشد.
ظرفیت ها و توانمندی های این نهاد مالی، به مدد دانش، همت، استعداد و انگیزه های کارکنان خدوم و ساعی آن بیش از پیش شایسته تحقق است و امید می رود که با حمایت های دولت خدمتگزار، کوشش مدیران و کارشناسان آن مجموعه در هماهنگی با وزارتخانه، از طریق ایجاد بسته های ویژه و تمهید مشوق برای تعاونی ها، ارائه خدمات به صورت نوین و الکترونیکی و همچنین تمرکز بر جلب مشارکت مالی مردم ر راستای رسالت این بانک تخصصی، شاهد اثرگذاری ها و تحول آفرینی بانک توسعه تعاون در اقتصاد بخش تعاون باشیم.
صمیمانه این سالروز را به همه همکارانم در بانک توسعه تعاون تبریک عرض نموده و از محضر پروردگار متعال توفیقات روزافزون شما را در راه خدمت به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی تعالی معنوی و مادی زندگی مردم عزیز ایران اسلامی مسئلت دارم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=63184 [۱]

[۳] [۴]