- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

پیام مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت روز ملی منابع انسانی

بهزاد شیری، مدیرعامل پست بانک ایران در پیامی روز ملی منابع انسانی را تبریک گفت.

به گزارش توسعه پویا [۲] و به نقل از روابط عمومی پست ایران در متن پیام مدیرعامل پست بانک ایران آمده‌است:

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، در آستانه روز ملی منابع انسانی از تلاشها و خدمات صادقانه کلیه همکاران بانک و کارگزاران باجه های بانکی روستایی در بانک تشکر کرده و امیدوارم با همت مضاعف و عزم راسخ و توکل به خداوند متعال در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال “مهار تورم و رشد تولید ” نام گذاری شده است شاهد خدمت رسانی شایسته و کار آمد به مردم شریف کشورمان در اقصی نقاط ایران اسلامی باشم.

باور دارم منابع انسانی سر چشمه همه تحولات و موثرترین عامل در کیفیت خدمات است و با توسعه و بهره گیری از این سرمایه عظیم می توان از چالش ها و تهدید ها ، فرصت ها و نقاط قوت ساخت.

منابع انسانی پیشرو ، شکوفا ، نوآور ، پویا و با نشاط ضامن موفقیت بانک می باشد .کارکنان بانک بزرگترین و ارزشمند ترین منبع تولید ثروت و درآمد و کلیدی ترین عامل در دستیابی به اهداف بانک می باشد لذا ایجاد بستر مناسب جهت توسعه فردی و سازمانی و فراهم کردن فرصت هایی برای رشد و ایجاد آسودگی خاطر حداقلی از دغدغه های معیشتی در چاچوب قوانین و مقررات از اهدافی است که در این بخش دنبال می شود.

شایسته است که به تلاشگران حوزه منابع انسانی خدا قوت عرض نموده و امیدوارم در راهبری و استفاده از این منبع ارزشمند مدفق باشند.

بهزاد شیری

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=55110 [۱]

[۳] [۴]