پیام مدیرعامل پتروشیمی پردیس به مناسبت عید غدیر خم

پیام مدیرعامل پتروشیمی پردیس به مناسبت عید غدیر خم
پیام مدیرعامل پتروشیمی پردیس به مناسبت عید غدیر خم
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس طی پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش توسعه پویا، دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس طی پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را به همه حق جویان و رهروان ایمان به ویژه همکاران عزیز و اعضای خانواده بزرگ پردیس تبریک و تهنیت گفت. متن پیام ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکر خداوند بزرگ که نعمت اهل بیت را روشنی بخش چشمان بندگان رستگار خود قرار داد و روز واقعه غدیر خم را برای مومنان، عید مقرر فرمود.

به تعبیر ائمه معصومین علیهما السلام، عید سعید غدیر خم که همه پیامبران به پاس داشت حرمت آن مأمور بودند، عیدالله الاکبر است که در آن حضرت رسول(ص) با اشاره روشن، دستان حضرت ابوتراب(ع) را به عنوان «مولای» مؤمنان بالای سر برد.

فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، روز پیوند نبوت و امامت و کامل شدن آخرین شریعت الهی با نور ولایت و روز شادمانی بندگان مخلص خداوند از اعطای نعمت ولایت را به همه حق جویان و رهروان ایمان به ویژه همکاران عزیز و اعضای خانواده بزرگ پردیس تبریک و تهنیت عرض می نمایم. در این روز عزیز با فرزند غدیر، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف تجدید بیعت می کنیم و از خداوند متعال مسئلت داریم دل های ما را از محبت مولا علی علیه السلام و خاندان عصمت و طهارت سرشار کند.

سیدمحمدرضا میری لواسانی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=82394

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *