پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت «روز خبرنگار» 

پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت «روز خبرنگار» 
پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت «روز خبرنگار» 
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد «روز خبرنگار » را تبریک گفت.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار از تلاشهای مسئولانه این قشر از خدمت گزاران جامعه قدردانی کرد. 
متن پیام وی به شرح زیر است : 

سوگند به قلم و آنچه می نگارد
هفدهم مرداد فرارسیدن روزی که در این بحران جهانی باید با دیدگاهی متفاوت به آن نگاه کرد. در این روزها که کشور عزیزمان با مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، یکی از مهمترین ابزارهای آگاهی و اطلاع رسانی رسانه ها هستند که درخط مقدم بحران ایستاده اند. دیجیتالی سازی و پیشتازی تکنولوژی باعث شد تا در این ایام رسانه ها نه تنها تعطیل نشدند بلکه به دلیل نیاز به اطلاعات شفاف، صحیح و به روز وابستگی مردم به آنها بیشتر شد. 
در روزگاری که نقش اطلاع رسانی از طریق ابزارهای مختلف به ویژه شبکه های اجتماعی باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان در عرصه اطلاع رسانی شده، نقش خبرنگاران در انتشار واقعیت و اخبار حقیقی و تلاش در افزایش سواد رسانه ای مخاطبان بسیار مهم و حیاتی است. در این دوران خبرنگاران و گزارشگران رسانه ها و دست اندرکاران اطلاع رسانی و خبر در روابط عمومی ها، با تلاش مضاعف در جهت تزریق امید به جامعه و تقویت اعتماد به نفس و ترویج روحیه خودباوری در بین هموطنان گام هایی مفید برداشتند و اقدامات خوبی به منظور تقویت روحیه‌ی همبستگی و افزایش تاب‌آوری و آرامش فکری و روحی اقشار مختلف به انجام رساندند.  
فرارسیدن  ۱۷مرداد ،فرصتی است تا به عنوان عضوی از جامعه خدمت گزار«پست»؛ قدیمی ترین و بزرگترین نهاد ارتباطی کشور، ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، مراتب سپاس و قدردانی خود را از کوشش های مسئولانه این قشر فرهیخته اعلام نمایم. 

 قلمتان سبز و توانا ، مانا باشید 

رمضانعلی سبحانی فر

 معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *