- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

پیام دکتر صالح آبادی به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس بانک توسعه صادرات ایران

پیام دکتر صالح آبادی به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس بانک توسعه صادرات ایران
پیام دکتر صالح آبادی به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس بانک توسعه صادرات ایران [۱]
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس این بانک، خطاب به جامعه صادراتی کشور، مشتریان و همکاران پیام تبریک صادر کرد.به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ، متن پیام دکتر صالح آبادی بدین شرح است:

توسعه پویا [۲]، بانک توسعه صادرات در حالی به سی­امین سال تاسیس و فعالیت خود رسید که به بانکی تخصصی و هدفمند در جهت تسهیل صادرات غیرنفتی تبدیل شده است.

سالگرد تاسیس اگزیم بانک ایران بهانه‌ای است برای ارج نهادن بر همت و تلاش متقابل همکاران و مشتریانی که با تاکید بر تداوم ارائه خدمت دقیق و سلامت بر پایه قانون در عرصه تجارت بین الملل همراه هستند.

بانک توسعه صادرات ایران با تبعیت از اسناد بالادستی نظیر سند چشم‌انداز ۲۰ ساله، برنامه‌های توسعه­ای کشور، قوانین بودجه‌ای و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می­کوشد، با ارایه خدمات متنوع بانکی و تأمین مالی طرح‌های بزرگ بین‌المللی در خدمت صادرکنندگان باشد.

این بانک با ثمره­ای پر بار و۳۰ ساله از تجربیات برآمده از حضور در گذرگاه‌های دشوار اقتصادی بار دیگر بر ادامه نقش بی­بدیل خود در خدمت به کارآفرینان تاکید می­کند و با برنامه‌ریزی دقیق برای افق روشن‌تر در عرصه صادرات ادامه مسیر می­دهد.

بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از قابلیت­ها و ظرفیت­های خود، توانسته است در مسیر تحقق رونق تولید و صنعت، رفع مشکلات بنگاه­های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان گام­های موثری بردارد و به عنوان تسهیل­گر و محرک چرخه­های اقتصاد و تجارت طی چند سال اخیر ضمن ایفای رسالت و مسئولیت­ها از طریق اعطای تسهیلات توانسته نام و جایگاه خود را بیش از پیش در بخش صادرات و تجارت کشور به عنوان بانکی پیشگام مطرح نماید.

همراهی بانک توسعه صادرات ایران در تامین مالی بنگاه های اقتصادی و پرداخت به‌موقع تسهیلات موردنیاز صنعت­گران و بخش صادرات کشور،‌ عامل شکوفایی بیش‌از پیش رونق ظرفیت‌های تولید و اشتغال کشور شده است.
امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال ” تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” نام گرفته، با اجرای برنامه­های پیش رو در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید و کسب وکارها موفق­تر عمل نماییم.
در سی­امین سالگرد بانک توسعه صادرات ایران آرزومندم بتوانیم با طراحی چشم اندازهای ملموس از توسعه و آبادانی، گام­هایی عملی به سوی تحقق ایرانی آباد و مترقی برداریم.
در پایان سی­امین سالگرد تاسیس بانک توسعه صادرات ایران را به تمامی همکاران خدوم و پرتلاش، مشتریان و ذی نفعان بانک صمیمانه تبریک می­گویم.

[۳] [۴]