پیام تبریک مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی
پیام تبریک مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با صدور پیامی، ۲۷ اردیبهشت ‌ماه “روز ملی ارتباطات و روابط عمومی” را به تمامی تلاشگران عرصه های سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه، استاتید دانشگاه، دانشجویان، خبرنگاران، اصحاب رسانه، مشتریان و ذینفعان بانک وخانواده بزرگ پست‌ بانک‌ ایران تبریک عرض نمود.

به گزارش توسعه پویا، متن پیام دکتر شیری به این شرح است:

نقش و تأثیر ارتباطات و اطلاعات در جهان امروز به عنوان یکی از مؤلفه‌های اساسی برنامه‌های توسعه‌ای کشورها برای نیل به پیشرفت و تعالی هر جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. امروزه بهره‌مندی از فناوری‌های نوین ارتباطی پیش شرط دستیابی به رفاه اقتصادی، افزایش مناسبات و مبادلات فرهنگی، کمک به پیشبرد سیاست‌های ملی و فرا ملی، برقراری صلح جهانی، زیست اجتماعی و فرهنگی در جهان کنونی است.

یقین دارم جوامعی که در راستای پیشرفت و آبادانی سعی در ایجاد و تقویت ارتباط هر چه مؤثرتر با سایر کشورها را دارند، چشم‌انداز موفقیت‌های کلان خویش را در پیوند با تعاملات گسترده‌ بین‌المللی، جستجو می‌کنند. مقوله ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابعاد زیر ساختی و نرم افزاری صنعت بانکداری را متحول ساخته و پست بانک ایران نیز با الهام از این پدیده عصر حاضر ، هدف استراتژیک بانک را تحقق بانکداری دیجیتال را سرلوحه برنامه راهبردی خود قرار داده است.

از اینرو فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ‌ماه “روز ملی ارتباطات و روابط عمومی” را به تمامی تلاشگران عرصه های سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه ، استاتید دانشگاه ، دانشجویان ، خبرنگاران ، اصحاب رسانه ، مشتریان و ذینفعان بانک و همکارانم در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های تابعه و بانک تبریک و تهنیت عرض نموده و ایمان دارم مساعی بی‌دریغ در ایجاد و توسعه زیر ساخت‌ها و توانمندی‌های ملی ؛ عنصری مهم و بی بدیل برای فراهم کردن زمینه‌های تکوین و تولید اندیشه‌ها و خلاقیت‌های مؤثر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=80282

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *