- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

پیام انجمن روابط‌عمومی‌ به مناسبت روز ملی روابط‌عمومی‌ و ارتباطات

پیام انجمن روابط‌عمومی‌ به مناسبت روز ملی روابط‌عمومی‌ و ارتباطات
پیام انجمن روابط‌عمومی‌ به مناسبت روز ملی روابط‌عمومی‌ و ارتباطات [۱]
روز روابط‌عمومی‌ را هر چند برای فعالان این حوزه تمام روزهای سال است، گرامی داشته تا بار دیگر تعهدات خود را یادآوری و به آن پایبند بوده و برای توسعه ارتباطات اجتماعی، انسانی تقویت و غنای این حوزه کوشش کنیم.

توسعه پویا [۲]، اردیبهشت سالروز تاسیس انجمن روابط‌عمومی‌ ایران و روز ملی روابط‌عمومی‌ و ارتباطات را به عنوان نخستین نهاد مدنی کشور در حوزه روابط‌عمومی‌ [۳] و ارتباطات به فعالان و کارشناسان صدیق و سخت کوش این حوزه صمیمانه تبریک می‌گوییم و برای دست‌اندرکاران در این مسیر بسیار دشورا و حساس علیرغم همه کاستی‌ها و مشکلات این راه موفقیت روز افزون آرزو می‌کنیم.

سال ۱۴۰۱ وضعیت اقتصاد کشور بسیار تاسف بار بود و جامعه کشورمان با مشکلات زیادی مواجه شد و هرروز به آنها اضافه می‌شود.

آنچه امروز شاهد هستیم امیدوار کننده نیست و اقشار مختلف مردم به خاطر معیشت،اقتصاد مسائل اجتماعی، فرهنگی بسیار در مضیقه هستند و این موقعیت امید را از مردم گرفته است.

ر‌وابط عمومی مدعی العموم جامعه در مقابل سازمان است که مطالبات ذینفعان و مخاطبین را پیگیری و شفاف سازی و اطلاعات عملکرد ان در راس فعالیت‌ها خود قرار می دهد.

آیا روابط‌عمومی‌‌های ما در این موقعیت می‌توانند مرهمی بر زخم مردم بوده و مردم را به آرامش دعوت کنند.

به بهانه این روز بار دیگر علیرغم تمام محدودیت‌ها اصول روابط‌عمومی‌ را فراموش نکنیم و متعهد شویم و پیمان بندیم که در حفظ حقوق مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکرده ، خادم مردم بوده و از بهترین شیوه و راهکار برای پاسخگویی به عموم ،خود را مجهز کنیم و با مردم عزیز میهن هم سو باشیم .

صداقت و درستی را که اصل روابط‌عمومی‌ است سر لوحه فعالیت‌های خود قرار داده و از هرگونه رفتار خلاف این حرفه خود داری و با مردم عزیزمان صادق باشیم.

از کلیه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و فن آوری‌های نوین برای ارتباط و تعامل همه جانبه با مردم بهره گرفته و راستگویی را بر بزرگنمایی و اغراق، تبلیغات کاذب و تشریفات زاید ترجیح داده و در راس فعالیت‌های خود قرار دهیم.

روز روابط‌عمومی‌ را هر چند برای فعالان این حوزه تمام روزهای سال است، گرامی داشته تا بار دیگر تعهدات خود را یادآوری و به آن پایبند بوده و برای توسعه ارتباطات اجتماعی، انسانی تقویت و غنای این حوزه کوشش کنیم.

این ایام برای کسانی که در این حرفه هستند فعالیت را بسیار مشکل کرده است، سازمان‌های کوچک و بزرگ کمتر برای همیشه می توانند انتظار کارکنان و ذینفعان خود را برآورده سازند و مشکلات روز به روز بزرگتر می‌شود. بحران برای همیشه وجود دارد. اما متخصصین و کارشناسان روابط‌عمومی‌ در ایام باید حضوری توانمند داشته و سازمان خود را از بحران عبور دهند.

بار دیگر ۲۷ اردیبهشت روز روابط‌عمومی‌ و ارتباطات گرامی داشته و به فعالان سخت کوش این حوزه و خبرنگاران در رسانه‌های جمعی که عامل این ارتباط بوده‌اند و حرفه‌ای بس دشوار را بردوش دارند تبریک و تهنیت می‌گوییم.

انجمن روابط عمومی ایران

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=57022 [۱]

[۴] [۵]