- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

پوشش بیماری‌های خاص بیمه‌های زندگی تعاون افزایش یافت

پوشش بیماری‌های خاص بیمه‌های زندگی تعاون افزایش یافت
پوشش بیماری‌های خاص بیمه‌های زندگی تعاون افزایش یافت [۱]

تعداد بیماری های خاص تحت پوشش بیمه های زندگی بیمه تعاون از ۵ بیماری به ۳۰ بیماری افزایش یافت.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بیمه تعاون، محمد حسین یوسفی، سرپرست مدیریت بیمه های زندگی این شرکت مطرح کرد: «بیمه نامه زندگی بیمه تعاون، جزو جامع ترین و کامل ترین بیمه های بازار بوده و بر این اساس ضرورت به روزرسانی مداوم خدمات آن دیده می شود».
او تصریح کرد: «بر این اساس، تعداد پوشش بیماری های خاص در ۴ گروه اصلی از ۵ بیماری به ۳۰ بیماری رسانده شده و در این طرح تا حداکثر ۵۰ میلیون تومان نیز به صورت سرمایه ای پوشش داده خواهد شد».
یوسفی در ادامه تشریح کرد: «گروه اول این دسته به سرطان و پیوند مغز استخوان؛ گروه دوم به بیماری های قلبی شامل سکته مغزی، اولین سکته قلبی، جراحی آئورت و…؛ گروه سوم به بیماری های اعصاب شامل تومور و …و گروه چهارم به سایر بیماری ها شامل بیماری های وخیم کبدی و… اختصاص دارد».
سرپرست مدیریت بیمه های زندگی بیمه تعاون همچنین توضیح داد: «دوره انتظار پیش بینی شده برای گروه های اشاره شده ۹۰ روز و برای بیماری ام اس، ۱۸۰ روز خواهد بود».
او همچنین بیان کرد: «حداکثر سن پوشش داده شده برای بیماری های اشاره شده ۶۰ سال بوده و هر فرد می تواند از هر گروه اشاره شده، یکبار استفاده کرده و سقف سرمایه را دریافت کند».
یوسفی در ادامه گفت: «مضاف بر موارد اشاره شده، برای بیماری های پاندمیک نیز با ارائه مدارک مستدل، به صورت هزینه ای، خسارت ها پرداخت خواهد شد».

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=41261 [۱]

[۳] [۴]