پوستر هفته روابط عمومی ۱۴۰۲ رونمایی شد/ جز از راستی هیچ دم برنیار

از پوستر یازدهمین هفته روابط عمومی با شعار «جز از راستی هیچ دم بر نیار» با حضور تعدادی از اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی، استادان، مدیران و فعالان این حوزه صبح سه‌شنبه ۱۹اردیبهشت‌ماه رونمایی شد.

به گزارش توسعه پویا از ما آنلاین، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌‎گذاری هفته روابط عمومی در ابتدای این‌ مراسم با اشاره به لزوم توجه به جایگاه روابط عمومی، بیان کرد: روابط عمومی رکن اصلی و واجب هر ارگانی است و امروزه تمام سازمان‌های بزرگ دنیا بدون حضور روابط عمومی امکان ادامه فعالیت ندارند.

رئیس‌کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران با اشاره به اهمیت برگزاری هفته روابط عمومی گفت: زمانی فقط روز روابط عمومی وجود داشت اما امسال یازدهمین سالی است که هفته روابط عمومی را برگزار می‌کنیم و معتقدیم این اقدام به تثبیت جایگاه و اهمیت روابط عمومی کمک شایانی کرده است.
کاظمی‌دینان همچنین تاکید کرد که نسل جدید حوزه روابط عمومی آینده بسیار درخشانی در این حوزه رقم خواهد زد و این نسل بسیار آگاه، توانا و موفق هستند و به خوبی توانسته‌اند مدیرانشان را نسبت به لزوم توجه و حضور روابط عمومی اقناع کنند.

امیرعباس تقی‌پور، عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی و مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات، درباره برگزاری این رویداد بیان کرد: امسال استان‌های کشور در برگزاری برنامه‌هایی برای هفته روابط عمومی بسیار خوب و فعال عمل کرده‌اند. این اتفاق باعث می‌شود هم روابط عمومی مردمی‌تر شود و هم مسئولین و عموم مردم با وظایف روابط عمومی بیشتر آشنا شوند. شعار و عناوین هم به گونه‌ای انتخاب شد که با درد و رنج مردم بیشتر در ارتباط باشد و در نهایت برآیند آن متوجه کل جامعه و کشور می‌شود.

دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران با اشاره به طراحی پوستر این دوره هفته روابط عمومی توضیح داد: سال گذشته با توجه به بیت شعری که به عنوان شعار هفته انتخاب شده بود، بر «گره‌گشا» بودن روابط عمومی‌ها تاکید شد و امسال با انتخاب مصرعی از اشعار ملک‌الشعرا بهار «جز از راستی هیچ دم بر نیار» بر «راستی» و «صداقت» تاکید شده است. طراحی پوستر یازدهمین هفته روابط عمومی توسط جلیل نوربخش با توجه به همین المان‌ها انجام شده است.

نگار عرب از مدیران و فعالان روابط عمومی در این مراسم گفت: معتقدم روابط عمومی می‌تواند در حل مسائل سازمان‌ها بسیار موثر عمل کند و نقش‌آفرینی بسیاری در کسب‌وکارها داشته باشد. راست گویی در روابط عمومی با توجه به تعریف جهانی که از این حوزه وجود دارد به ایجاد رابطه دو طرفه قلبی تاکید دارد، بنابر این وجود این تعلق خاطر به یک سازمان یا برند جز با شفافیت و راستی میسر نخواهد شد.

در ادامه مراسم خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران در سخنانی اظهار کرد: در گذشته در طی یک تصمیم، جایگاه روابط عمومی را جا به جا کردند و از وزارت فرهنگ به ریاست‌جمهوری بردند و آن را شورای اطلاع‌رسانی نامیدند. اینکار باعث شد روابط عمومی در دولت تبدیل به واحد اطلاع‌رسانی شود این درحالی است که تنها یکی از وظایف روابط عمومی‌ها، اطلاع‌رسانی است.

وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود به تعریف جایگاه روابط عمومی پرداخت و حضور نسل جوان و جدید در واحد روابط عمومی سازمان‌ها را اتفاقی مثبت و حائز اهمیت برشمرد و گفت عملکرد آنها نشان می‌دهد که بسیار تاثیرگذار هستند.

اقدس قلی‌زاده از فعالان روابط عمومی حوزه بیمه کشور نیز در این مراسم به شعار امسال هفته روابط عمومی و تاکید بر راست‌گویی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌‌ها حضور پیدا نکردند تا بخواهند فقط تریبون مدیران عامل سازمان‌ها شوند و هرآنچه آنها صلاح می‌دانند بیان کنند بلکه وظیفه آنها مطالبه‌گری است و باید پاسخگوی ذی‌نفعان باشند.

رامین امینی زارع، دانش‌آموخته دانشگاه تهران و کنشگر ارتباطات نیز در بخشی از این مراسم با قرائت ابیاتی از نظامی گنجوی بر اهمیت راست‌گویی و انتخاب شعار هفته روابط عمومی تاکید کرد.

یازدهمین هفته روابط عمومی با شعار اصلی «جز از راستی هیچ دم برنیار» از تاریخ بیست و هفتم اردیبشهت‌ماه لغایت دوم خردادماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل فرمایند.

تصاویر رونمایی پوستر هفته روابط عمومی ۱۴۰۲

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=56655


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط