- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

پلتفرم‌های جدید در زنجیره ارزش خدمات بانک سینا راه‌اندازی می‌شود

پلتفرم‌های جدید در زنجیره ارزش خدمات بانک سینا راه‌اندازی می‌شود
مدیرعامل بانک سینا در بازدید از منطقه خوزستان مطرح کرد:
پلتفرم‌های جدید در زنجیره ارزش خدمات بانک سینا راه‌اندازی می‌شود
[۱]
بانک سینا در زنجیره ارزش خدمات بانکی خود، پلتفرم‌های جدید را راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در جمع رؤسای منطقه خوزستان، با اشاره به اینکه توجه به بانکداری پلتفرمی یکی از استراتژی‌های راهبردی این بانک در توسعه بازار است، اظهار داشت: در نظر داریم برای حوزه‌های مختلف زنجیره ارزش بانک و ارائه خدمات به مشتریان و ذی‌نفعان، پلتفرم‌های جدید بانکی و مالی را راه‌اندازی کنیم.

وی توسعه خطوط کسب‌وکار بانکداری در بانک سینا را از دیگر استراتژی‌های این بانک در برنامه راهبردی کسب‌وکار عنوان کرد و ادامه داد: اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار، تداوم رضایتمندی مشتریان را به دنبال دارد.

مدیرعامل بانک سینا اظهار داشت: طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا به عنوان نقشه راه سه‌ساله این بانک به صورت پویا و با هدف پیشبرد مطلوب اهداف بانک و رشد سهم بازار، از سال جاری پیاده‌سازی و اجرایی شده است.

وی خاطرنشان ساخت: بانک سینا بسترهای لازم را برای حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال فراهم کرده و این موضوع در استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مدنظر قرار گرفته و با بهره‌برداری از پلتفرم سیبانک و دیگر پلتفرم‌های در دست طراحی، برای تداوم و افزایش رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات متنوع بانکی، تلاش بی‌وقفه صورت خواهد گرفت.

در این نشست گزارشی از عملکرد منطقه خوزستان در سال گذشته توسط مدیر این منطقه ارائه شد و پیشنهادهای رؤسای شعب خوزستان برای بهبود عملکرد بانک مطرح شد.

مدیرعامل بانک سینا طی سفری یک‌روزه به همراه اعضای هیئت‌عامل از شعب مختلف منطقه خوزستان بازدید کردند و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی شعب این منطقه قرار گرفتند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=58375 [۱]

[۳] [۴]