- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

پست لهستان سرویسی برای حمل ونقل ویژه معرفی کرده است

پست لهستان در حال معرفی سرویس جدیدی برای توزیع محصولاتی است که نیازمند شرایط حمل و نقل ویژه هستند.

به گزارش توسعه پویا [۲] از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه جهانی پست؛  پست لهستان سرویسی جدید را برای توزیع محصولات با شرایط ویژه و نیاز به حمل و نقل ویژه معرفی کرد هاست. 
بنابراین گزارش Pocztex Thermo Tracking   یک سیستم نظارتی است که حمل و نقل ایمن داروها را حتی به دورترین مناطق لهستان امکان پذیر می کند.
این سیستم مانیتورینگ اختصاصی با نظارت بر دمای حرارتی مورد نیاز مرسوله عمل می کند و بررسی های لازم در مرحله دریافت، مسیر و توزیع مرسولات مستمرا در حال انجام می شود. 
استفاده از این سرویس با نظارت بر دما، همراه با توزیع سریع پیک، حتی به دور افتاده ترین نقاط لهستان، ایمنی و سرعت حمل و نقل محصولات دارویی را تضمین می کند. 
پیشنهاد Pocztex Thermo Tracking به ویژه برای داروخانه های آنلاین است. تأثیر معرفی این سرویس، افزایش ۲۰ درصدی تعداد مرسوله های پست لهستان از طریق فروشگاه‌های الکترونیکی را نشان می دهد. 
د رحال حاضر حدود ۱۵۰ داروخانه آنلاین در بازار لهستان فعال هستند. ۱۰ درصد از این داروخانه ها در لیست ۱۰۰ شرکت برتر تجارت الکترونیک در لهستان برای سال ۲۰۲۱ می باشند. مشتریان نیز به طور فزاینده ای این نوع فروشگاه های الکترونیکی را انتخاب می کنند. طبق گفته مسئولان ارشد پست لهستان ۱۶ درصد از خریداران آنلاین خرید خود را ازاین نوع داروخانه ها انجام می دهند.
شایان ذکر است پست ایران نیز نظر به تجربیات خوب اخیر با توجه به ظرفیت های موجود و وجود پایگاه داده جی نف می تواند نقش آفرینی موثر وخوبی در ارائه خدمات نوین و افزایش رضایت مشتریان داشته باشد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=52796 [۱]

[۳] [۴]