پست بانک ایران رتبه سوم را در دهمین دوره ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کشور کسب کرد

پست بانک ایران رتبه سوم را در دهمین دوره ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کشور کسب کرد
پست بانک ایران رتبه سوم را در دهمین دوره ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کشور کسب کرد
پست بانک ایران در دهمین دوره ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی در بین ۱۶۲ دستگاه مشمول ارزیابی، رتبه سوم کشور را کسب کرد.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس گزارش دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات که با همکاری سازمان فناوری اطلاعات کشور انجام شده است، پست بانک ایران در دهمین ارزیابی مستمر کیفیت وب‌گاه‌ها و خدمات الکترونیکی از آذرماه لغایت اسفند ماه سال ۱۴۰۲، در بین ۱۶۲ دستگاه اجرایی دارای شناسنامه خدمات مصوب سازمان ادارای و استخدامی کشور، با ۱۰ خدمت و کسب ۹۳.۸۴ امتیاز کیفی رتبه سوم کشور را بدست آورد.

در این دوره از ازریابی، پست بانک ایران در بخش ‌های دولت شفاف و مشارکتی ۱۰۰ امتیاز و در دو بخش، دولت کاربر محور و دولت یکپارچه به ترتیب ۹۹ و ۸۰.۴۷ امتیاز را کسب کرده است.

براساس این گزارش، پست بانک ایران در ارزیابی پیشین این دبیرخانه، رتبه ششم را کسب کرده بود و در این دوره با سه پله ارتقا به جایگاه سوم کشور در بخش کیفیت خدمات الکترونیکی دست یافته است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=82718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *