- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

پست‌بانک‌ایران حامی کاروان اعزامی پارا‌ المپیک ۲۰۲۰ شد

پست‌بانک‌ایران حامی کاروان اعزامی پارا‌ المپیک 2020 شد
پست‌بانک‌ایران حامی کاروان اعزامی پارا‌ المپیک ۲۰۲۰ شد [۱]
پست‌بانک‌ایران با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، توسعه ورزش و حمایت از ورزش‌های قهرمانی، حامی مالی کاروان ورزشی بازی‌های پارا المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] به نقل از اداره کل روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، بهزاد شیری مدیرعامل بانک، در مراسم  امضای تفاهم نامه با اشاره به اینکه معلولیت و کم‌توانی، ناتوانی نیست، گفت: پست بانک ایران برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در بخش‌های مختلف فرهنگی و ورزشی حضور فعال دارد و افتخار داریم که در کارزار ورزشی پارا المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز حامی ورزشکاران کشورمان هستیم.

شیری با بیان اینکه ضعف جسمانی هرگز مانعی برای موفقیت و پیشرفت نیست، اظهار کرد: بسیاری از کم‌توانان دارای اندیشه‌های خلاق و در بسیاری از امور زندگی و شغلی خود موفق و پیشرو هستند و حضور در میادین ورزشی و کسب سهمیه پارا ‌المپیک این موضوع را ثابت می‌کند.

وی افزود: امیدوارم با حمایت مسئولان کشور و پست‌بانک‌ایران و برنامه ریزی های مناسب زمینه کسب مدال‌های پر‌افتخار برای کشور در این دوره از مسابقات بین‌المللی برای تمام ورزشکاران، فراهم شود.

براساس این تفاهم‌نامه، آرم و لوگوی پست‌بانک‌ایران در اردوهای تیم‌های ملی از جمله: والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، پارا‌ وزنه‌برداری و سایر تیم‌های اعزامی به پارا المپیک توکیو ۲۰۲۰ و ساختمان اداری کمیته ملی پارا المپیک و برگزاری مصاحبه‌ها و… در معرض دید عموم علاقمندان ورزشی، قرار می گیرد.

[۳] [۴]