- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

پست؛ حلقه اتصال تولید کنندگان و بازار مصرف است

پست؛ حلقه اتصال تولید کنندگان و بازار مصرف است
پست؛ حلقه اتصال تولید کنندگان و بازار مصرف است [۱]

معاون وزیر ارتباطات، پست را حلقه اتصال تولید کنندگان و بازار مصرف خواند و گفت: شرکت ملی پست می تواند در راستای حمایت و  پشتیبانی از تولید و رفع موانع، بستری را برای صنایع فراهم کند تا با اتصال بین تولید کننده و مصرف کننده از حضور واسطه ها در این حوزه جلوگیری ‌شود.

به گزارش توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در نشستی که ظهر امروز  با حضور مدیرعامل و معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت معدن و تجارت  برگزار شد، در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه و نحوه تعامل طرفین بحث و تبادل نظر شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به ظرفیت‌های شبکه پستی کشور، گفت: بهره‌مندی از خدمات نوین پستی می تواند سرعت و کیفیت خدمات به مردم را در بخش‌های مختلف افزایش دهد.

سبحانی فر، شرکت ملی پست را به عنوان فراهم آورنده سیستم مدیریت ارتباط  لجستیک بین تامین کننده ، تولید کننده و مصرف کننده دانست و افزود: تایید هویت مکانی فعالان حوزه صنعت، معدن و اصناف به عنوان گام نخست این سیستم می تواند به شفاف سازی فرایندهای توزیع در کشور کمک شایانی نماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت ملی پست با تمام توان و بهره گیری از ظرفیتها و امکانات خود، حاضر به انجام این مهم با حمایت و راهبری وزارت صمت است.

 

[۳] [۴]