پست؛ حلقه اتصال تولید کنندگان و بازار مصرف است

پست؛ حلقه اتصال تولید کنندگان و بازار مصرف است
پست؛ حلقه اتصال تولید کنندگان و بازار مصرف است

معاون وزیر ارتباطات، پست را حلقه اتصال تولید کنندگان و بازار مصرف خواند و گفت: شرکت ملی پست می تواند در راستای حمایت و  پشتیبانی از تولید و رفع موانع، بستری را برای صنایع فراهم کند تا با اتصال بین تولید کننده و مصرف کننده از حضور واسطه ها در این حوزه جلوگیری ‌شود.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در نشستی که ظهر امروز  با حضور مدیرعامل و معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت معدن و تجارت  برگزار شد، در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه و نحوه تعامل طرفین بحث و تبادل نظر شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به ظرفیت‌های شبکه پستی کشور، گفت: بهره‌مندی از خدمات نوین پستی می تواند سرعت و کیفیت خدمات به مردم را در بخش‌های مختلف افزایش دهد.

سبحانی فر، شرکت ملی پست را به عنوان فراهم آورنده سیستم مدیریت ارتباط  لجستیک بین تامین کننده ، تولید کننده و مصرف کننده دانست و افزود: تایید هویت مکانی فعالان حوزه صنعت، معدن و اصناف به عنوان گام نخست این سیستم می تواند به شفاف سازی فرایندهای توزیع در کشور کمک شایانی نماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت ملی پست با تمام توان و بهره گیری از ظرفیتها و امکانات خود، حاضر به انجام این مهم با حمایت و راهبری وزارت صمت است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *