- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

پرواز مشهد- کرج در فرودگاه پیام به زمین نشست

پرواز مشهد- کرج در فرودگاه پیام به زمین نشست [۱]
در ادامه توسعه مسیرهای پروازی در فرودگاه بین المللی پیام، پرواز از مبدا مشهد مقدس به مقصد کرج در این فرودگاه به زمین نشست.

به گزارش توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، پرواز شماره ١٢٢٧ با استقبال خوب مسافران ساعت ٧ و ۵۵ دقیقه مشهد مقدس را به مقصد فرودگاه پیام ترک و در این فرودگاه به زمین نشست.

همچنین ساعت ٩ و ٣۵ دقیقه امروز جمعه هجدهم تیرماه، پرواز از مبدا کرج به مقصد مشهد با هدف خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است با توجه به درخواست های مردمی و به منظور رفاه مردم استان و منطقه، پرواز از این فرودگاه به مقصد مشهد مقدس و بالعکس برقرار شده است.

به همین منظور از هجدهم تیرماه تا پایان تابستان امسال ، این پرواز در روزهای جمعه از فرودگاه بین المللی پیام و از طریق شرکت هواپیمایی قشم ایر انجام می شود.

پرواز شماره ١٢٢٧ ساعت ٧ و ۵۵ دقیقه از مشهد مقدس در روزهای جمعه هر هفته در پیام به زمین خواهد نشست و در ساعت ٩و ٣۵ دقیقه همان روز نیز پیام را به سمت مشهد ترک خواهد کرد.

هم اکنون هفته ای یک پرواز به مقصد مشهد مقدس و بالعکس از طریق فرودگاه بین المللی پیام انجام که در صورت لزوم و افزایش استقبال مردم، این پرواز افزایش خواهد یافت.

[۳] [۴]