پروازهای خارجی فرودگاه پیام از سر گرفته شد

پروازهای خارجی فرودگاه پیام از سر گرفته شد

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: پروازهای خارجی(کارگو) فرودگاه پیام که از اسفند سال گذشته با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت موقت به حالت تعلیق درآمده بودند، روز دوشنبه ۳۰ تیرماه از سرگرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ، نادر ثناگو مطلق افزود: تمام پروازهای باری ورودی و خروجی این فرودگاه با هدف پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته به صورت موقت تعلیق شده بود.
وی اضافه کرد: همزمان با باز شدن مرز هوایی امارات، پرواز ۷۴۷ ایران ایر از مبدا این کشور روز دوشنبه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در فرودگاه بین المللی پیام به زمین نشست.
ثناگو مطلق با اشاره به تداوم پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی پیام گفت: این پرواز شامل لوازم الکترونیکی به وزن ۴۰ تن است.
از سرگیری پروازهای تجاری باربری در فرودگاه پیام نوید بخش روزهای رونق اقتصادی و گرم شدن فعالیت های تجاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام است.

باند و سطوح پروازی فرودگاه بین المللی پیام این ظرفیت را دارد که پروازهای باری یا همان کارگو با تعداد بیشتری بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط