- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

پرداخت ۱۳۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه و حمایتی توسط بانک صادرات ایران

پرداخت 130 هزار فقره وام قرض‌الحسنه و حمایتی توسط بانک صادرات ایران
پرداخت ۱۳۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه و حمایتی توسط بانک صادرات ایران [۱]
​بانک صادرات ایران با پرداخت ۱۳۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه و حمایتی در سال جاری، نقش ویژه خود در کمک و پشتیبانی از معیشت مردم، تشکیل خانواده، فرزندآوری، اشتغال، مسکن و درمان و سایر نیازهای ضروری را برجسته‌تر کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، تعداد وام قرض‌الحسنه و تسهیلات حمایتی این بانک در ۵ ماه ابتدای سال جاری به ۱۳۰ هزار فقره رسید که طی این مدت، نزدیک به ۱۶۸ هزار میلیارد ریال توسط بانک پرداخت شد.

در این مدت بیش از هزاران فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج، پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری، ودیعه مسکن، وام مسکن و اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت، شرکت‌های دانش‌بنیان، بسیج سازندگی، مسکن روستایی، حوادث غیرمترقبه و سایر نیازهای ضروری توسط بانک صادرات ایران پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی دارد.

بر اساس کارنامه پنج‌ماهه مسئولیت‌های اجتماعی بانک صادرات ایران در سال ۱۴۰۲، روند پرداخت وام‌قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در این بانک در راستای سیاست‌های حمایتی دولت، همچنان ادامه دارد و در این مدت ۷۷ هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال وام ازدواج توسط این بانک به ۳۸ هزار و ۳۴۵ عروس و داماد پرداخت شده است.

علاوه براین، بانک صادرات ایران در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این مدت حدود ۳۰ هزار فقره وام فرزندآوری به ارزش ۱۸ هزار میلیارد ریال به والدین نوزادان پرداخت کرد.

پشتیبانی و کمک این بانک برای راه‌اندازی و ایجاد کسب و کارهای مختلف، انواع مشاغل خانگی و اشتغالزایی ایجاد شده متقاضیان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی در پنج ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ همچون گذشته با جدیت ادامه داشته به نحوی که طی مدت یاد شده ۳۱ هزار و ۶۹۲ فقره وام قرض‌الحسنه و تسهیلات حمایتی اشتغالزایی به ارزش بالغ بر ۳۸ هزار میلیارد ریال توسط این بانک به معرفی‌شدگان نهادها و سازمان‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد برکت، اشتغال مولد بسیج سازندگی و سپاه، شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین تسهیلات حمایتی خوداشتغالی واشتغالزایی پرداخت شده و این روند همچنان ادامه دارد.

پرداخت بالغ بر ۱۴ هزار فقره تسهیلات به ارزش نزدیک به ۱۴ هزار میلیارد ریال برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی  از دیگر اقدامات این باک در قالب مسئولیت‌های اجتماعی بوده است.

بانک صادرات ایران همچنین در این مدت با پرداخت بیش از ۲۱۰۰ فقره وام مسکن ایثارگران به ارزش بیش از ۶۷۰۰ میلیارد ریال، به این امر اختصاص داده و علاوه بر این، بالغ بر ۶۸۰۰ فقره وام ودیعه مسکن به ارزش نزدیک به ۴۰۰۰ میلیارد ریال  و پرداخت بیش از ۱۲۰۰ فقره وام ودیعه مسکن به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی انجام شده که نقش مهمی در رضایتمندی مردم داشته است.​

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=64003 [۱]

[۳] [۴]