- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

پانزدهمین رویداد فیناپ با موضوع اینشورتک برگزار خواهد شد

پانزدهمین رویداد فیناپ با موضوع اینشورتک برگزار خواهد شد
پانزدهمین رویداد فیناپ با موضوع اینشورتک برگزار خواهد شد [۱]

پانزدهمین رویداد فیناپ با موضوع اینشورتک و با حضور مدیران و متخصصان صنعت بیمه و فناوری اطلاعات به صورت هیبرید برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، پانزدهمین رویداد فیناپ پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۱۳ الی ۱۸ و با حضور صاحب‌نظران و متخصصان صنعت بیمه و فناوری‌های بیمه با موضوع اینشورتک برگزار می شود.

موضوع اینشورتک به استفاده از فناوری‌های نوین برای کاهش ریسک و افزایش کارایی در صنعت بیمه اشاره دارد و باعث ارتقای سهولت در صنعت بیمه شده و کمک می‌کند تا محصولات و خدمات بیمه در دسترس همگان قرار بگیرد و باعث صرفه‌جویی در فرآیندهای سنتی خرید بیمه نیز می‌شود.

در این رویداد که در مرکز نوآفرینی پلنت ضبط و به‌صورت مستقیم از طریق بسترهای پخش زنده به نمایش گذاشته خواهد شد، ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ غلامرضا تاجگردون، مدیرعامل بیمه سرمد؛ یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون؛ تیم لطیف، رئیس هیئت‌مدیره بیمیتو و ازکی؛ و مدیرانی از بیمه سامان، دانا و تجارت نو سخنرانی خواهند کرد.

همچنین حامد ولی پوری، مدیرعامل بیمیتو و ازکی؛ محمود کریمی، مدیرعامل مرکز نوآفرینی پلنت؛ مهدی ایمانی‌مهر، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات خبره؛ حامد عابدینی، معاون نوآوری و برنامه‌ریزی بیمه البرز؛ و رسول قربانی، سردبیر راه پرداخت اعضای پنل این رویداد را تشکیل می دهند.

قابل توجه است که مجموعه رویدادهای فیناپ از شهریور ۱۳۹۶ آغاز شده و پانزدهمین دوره آن که با موضوع اینشورتک برگزار می شود از طریق نشانی https://evnd.co/o7rJV برای علاقه مندان قابل دسترسی خواهد بود.

[۳] [۴]