۶۴ خدمت بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران را از ۱۱ درگاه دریافت کنید​

۶۴ خدمت بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران را از ۱۱ درگاه دریافت کنید​
۶۴ خدمت بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران را از ۱۱ درگاه دریافت کنید​

مشتریان بانک صادرات ایران می‎‌توانند از طریق ۱۱ درگاه، بیش از ۶۴ خدمت بانکداری الکترونیک این بانک را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، دسترسی مشتریان به ۶۴ نوع خدمت بانکداری الکترونیک در قالب ۱۶ بخش اصلی خدمات بانکداری غیرحضوری این بانک با استفاده از درگاه‌های مختلف فراهم شده و با توجه به برنامه‌ریزی گسترده بانک صادرات ایران برای تسریع در ارائه خدمات غیر حضوری، رفع نیازهای بیش از ۴۵ میلیون مشتری بانک از این طریق، سرعت بیشتری به خود گرفته است.

بخش‌های مختلف این خدمات که اغلب دارای زیرشاخه‌های متنوع و محصولات نوین بانکداری الکترونیک است، شامل «دریافت وجه»، «انتقال وجه»، «مدیریت چک‌ها»، «عملیات حساب»، «عملیات کارت»، «مدیریت تسهیلات و تعهدات»، «پرداخت‌های خاص»، «کیف پول»، «خدمات مالی»، «دریافت خدمات بیمه»، «پرداخت قبض»، «دریافت شارژ»، «خرید بسته اینترنتی»، «نیکوکاری»، «خدمات گردشگری» و مجموعه «سایر خدمات» مانند خدمات خودرویی، جستجو شعب، اخذ رسید تراکنش و … است که از طریق ۱۱ درگاه «شمس»، «اینترنت‌بانک»، «همراه‌بانک»، «صاپ»، «تلفن‌بانک»، «وب‌سایت»، «باجه الکترونیکی»، «خودپرداز»، «کیوسک» و «ریما» در دسترس قرار گرفته است. در برخی از بخش‌های این خدمات همچون«عملیات کارت»، حداقل ۱۴ خدمت بانکداری الکترونیک به مشتری عرضه می‌شود.

در بخش«مدیریت تسهیلات و تعهدات» مشتریان می‌توانند از پنج خدمت بانکداری غیر حضوری استفاده کنند. در بخش‌های «انتقال وجه»، «عملیات حساب» و «مدیریت چک‌ها» این تعداد به شش خدمت می‌رسد و در بخش «سایر خدمات» مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند حداقل از ۱۱ خدمت بانکداری الکترونیکی استفاده کنند.

در این میان سه درگاه «همراه‌بانک» با ۳۳ خدمت، خودپرداز با ۲۷ نوع خدمت و اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» با ۲۵ نوع خدمت بانکی بیشترین امکان خدمات‌رسانی را به مشتریان و هموطنان در خارج از شعب فراهم کرده‌اند.

همچنین در جدیدترین درگاه ارائه دهنده خدمات غیر حضوری بانک صادرات ایران «شمس» که به مناسبت آغاز شصت و نهمین سال فعالیت این بانک رونمایی شد، مهمترین خدمات بانکی در شعبه، به صورت غیر حضوری به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌شود که شامل « افتتاح حساب»، «درخواست اینترنتی تعهدات»، «دریافت دسته‌چک»، «رفع سوء اثر چک برگشتی»، «خدمات پرداخت» و «صورت‌حساب اینترنتی» است که نقش مهمی در کاهش نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات ایران ایفا خواهد کرد. 

جداول جامع خدمات بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران را اینجا مشاهده کنید.​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *