وضعیت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ پست بانک ایران بررسی شد

وضعیت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 پست بانک ایران بررسی شد
وضعیت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ پست بانک ایران بررسی شد
جلسه مشترک آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، با حضور معاون فناوری، نوآوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل پست بانک ایران عصر روز چهارشنبه ۹ خرداد سال ۱۴۰۳ در ساختمان مرکزی بانک برگزار شد.

به گزارش توسعا پویا از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این جلسه که میثم عابدی معاون فناوری، نوآوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بهزاد شیری مدیر عامل بانک به صورت حضوری و مدیران کل ادارات ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران شعب پست بانک استان‌ها به صورت آنلاین حضور داشتند، آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور مورد بحث و بررسی و اتخاذ تصمیم شد.

همچنین در ادامه این برنامه، ضمن برگزاری پرسش و پاسخ، عابدی و شیری رهنمودهای لازم در خصوص تخصیص و پرداخت این تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ هارا اعلام اعلام کردند.

بنابر این گزارش، پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ارتباطات فناوری اطلاعات ، از سال ۱۴۰۰ به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پرداخت این تسهیلات را بر عهده دارد و تشکیل اداره کل تامین مالی طرح‌های نوآورانه در بانک، نیز با هدف انجام این ماموریت بوده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=81083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *