- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

ورود عمده لوازم الکترونیکی از منطقه ویژه اقتصادی پیام

ورود عمده لوازم الکترونیکی از منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام عنوان کرد بر اساس ماموریت محوله از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه بخش آی سی تی و آی تی کشور، صادرات و واردات کالاها به خصوص در حوزه لوازم الکترونیکی و فرام سازی زیر ساخت ها در این بخش، از مهم‌ترین برنامه های منطقه ویژه اقتصادی پیام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا [۱] و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق با اشاره به وجود گمرک تخصصی و آزمایشگاه های مجهز در بخش آی سی تی در منطقه گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده و در نخستین گام پس از باز شدن مرزهای هوایی کشورمان که برای مدتی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده بودند، پروازهای خارجی ( کارگو) فرودگاه پیام از سر گرفته شد.
وی با بیان اینکه : این پرواز شامل ۴۰ تن لوازم الکترونیکی از مبدا کشور امارات است گفت : با هدف توسعه واردات و صادرات کالاهای حوزه آی.سی.تی و آی تی ، امسال پروازهای خارجی(کارگو) فرودگاه بین المللی پیام افزایش می یابد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن استقبال شرکت های داخلی و خارجی از استقرار در منطقه ویژه اقتصادی پیام با هدف فعال سازی هر چه بیشتر بخش آی.سی. تی اظهار داشت: طی چند سال گذشته از سوی سرمایه گذاران استقبال خوبی در این حوزه و سرمایه گذاری در منطقه صورت گرفته است.
ثناگو مطلق ادامه داد: پیام تنها منطقه ویژه ای است که با رویکرد حوزه «آی. سی. تی» مشغول فعالیت است و در این خصوص نیز مورد استقبال سرمایه گذاران در این بخش قرار گرفته است.

[۲] [۳]