- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

ورزش و سلامتی یکی از جدی‌ترین مقوله‌های بازدهی و بهره‌وری سرمایه‌های انسانی

ورزش و سلامتی یکی از جدی‌ترین مقوله‌های بازدهی و بهره‌وری سرمایه‌های انسانی [۱]
در آیین بازگشایی سالن ورزشی ولایت مطرح شد:
ورزش و سلامتی یکی از جدی‌ترین مقوله‌های بازدهی و بهره‌وری سرمایه‌های انسانی
[۱]
سرپرست معاونت پشتیبانی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در راستای رفاه و سلامت همکاران، سالن ورزشی ولایت واقع در ساختمان اداری شهید حاج‌قاسم سلیمانی، برای اولین‌بار از زمان آغاز فعالیت و بهره‌برداری، مورد بازسازی کامل قرار گرفت.

به گزارش توسعه پویا [۲] از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، رضا حشمتی در آیین بازگشایی سالن ورزشی ولایت ضمن قدردانی از تمامی همکاران و دست‌اندرکاران در بازسازی انجام شده افزود: ورزش و سلامتی به عنوان یکی از جدی‌ترین مقوله‌های بازدهی و بهره‌وری سرمایه‌های انسانی مورد توجه جدی است و این مهم به‌عنوان یک دغدغه در سطح شرکت بهره‌برداری مترو مورد تأکید تمامی مدیران این مجموعه قرار دارد.

وی تصریح کرد: بهبود وضعیت کیفی و ارتقاء استانداردهای سالن ورزشی ولایت باهدف ایجاد شور و نشاط و تلاش برای ارتقا سلامت جسمی و روحی تمامی کارکنان این شرکت انجام شده است.

سرپرست معاونت پشتیبانی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی ولایت با مساحت حدود ۱.۸۰۰ مترمربع برای اولین‌بار بعد از بهره‌برداری با پیگیری و تأکید مدیرعامل این شرکت مورد بازسازی و ارتقاء کیفی قرار گرفت گفت: در این بازسازی کف‌پوش قبلی سالن ورزشی با استفاده از ماشین‌آلات به‌صورت مکانیزه جمع‌آوری، لایه‌برداری و کف‌سازی شد و پس از تهیه اجناس باکیفیت و درجه یک از جمله کف‌پوش ورزشی زیر فوم دار با ضخامت ۷ میلیمتر، ضمن رعایت استاندارد زمین‌های ورزشی، قواره‌بندی و دوخت با نوار حرارتی انجام و در نهایت روی کف‌پوش به منظور بهره‌برداری چندمنظوره برای انواع ورزش‌های والیبال، بسکتبال و فوتسال خط‌کشی مناسب انجام شد.

حشمتی افزود: در این بازسازی با نصب ضربه‌گیر روی دیوارهای سالن، سطح ایمنی سالن ورزشی برای استفاده همکاران افزایش یافته همچنین کف‌پوش سالن‌های بدنسازی به مساحت ۱۲۵ متر و تشک کشتی به مساحت ۱۳۰ متر تعویض شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اتاق تشریفات و رخت‌کن نیز با نصب دیوارپوش PVC نوسازی گردیده است خاطرنشان کرد: در این بازسازی برای حضور تماشاچیان استیج ۹۰ متری در ۲ طبقه با ظرفیت ۵۰ نفر و برای جایگاه داوران و بازیکنان ذخیره نیز صندلی و نیمکت MDF تهیه و نصب شده است.

سرپرست معاونت پشتیبانی گفت: در کنار بازسازی سالن بازی و اتاق اداری، وضعیت روشنایی فضای این مجموعه ورزشی نیز بهبودیافته و دستگاه‌های موجود در سالن بدنسازی که در طبقه فوقانی این مجموعه قرار دارند بررسی و سرویس‌های دوره‌ای آن‌ها انجام و تمامی تجهیزات مورد نیاز برای استفاده همکاران و علاقه‌مندان به ورزش آماده بهره‌برداری است.

لازم به ذکر است در حال حاضر این سالن آماده میزبانی از بازی‌های لیگ فوتسال است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=68469 [۱]

[۳] [۴]