- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

هیچ یک از نمایندگان با عرضه خودرو در بورس کالا مخالفت نکرده و نخواهند کرد

هیچ یک از نمایندگان با عرضه خودرو در بورس کالا مخالفت نکرده و نخواهند کرد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:
هیچ یک از نمایندگان با عرضه خودرو در بورس کالا مخالفت نکرده و نخواهند کرد
[۱]

حجت‌اله فیروزی گفت: مجموع نمایندگان مجلس بر اصل عرضه کالاها از جمله خودرو در بورس کالا اعتقاد کامل دارند و به دنبال آن هستند که خودرو در فضای شفاف عرضه و تقاضا به دست مصرف کننده واقعی رسیده و مسیر رقابتی شدن را به درستی طی کند.

به گزارش توسعه پویا [۲]، حجت‌اله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) مبنی بر اینکه چرا برخی از نمایندگان نسبت به عرضه خودرو در بورس کالا دچار چند صدایی شده‌اند، عنوان کرد: هیچ یک از نمایندگان با عرضه خودرو در بورس کالا مخالفت نکرده و نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه بورس کالا ظرفیتی برای رقابتی شدن کالاها است، افزود: به طور قطع بورس کالا زمینه را برای کشف قیمت، شفاف‌سازی، جلوگیری از رانت و واقعی کردن قیمت‌ها و مهمتر از همه توجه به کیفیت کالا فراهم‌تر کرده است و هیچ نماینده‌ای مخالف موارد یاد شده نیست.

این نماینده مجلس در ادامه اظهار کرد: مجموع نمایندگان مجلس بر اصل عرضه کالاها از جمله خودرو در بورس کالا اعتقاد کامل دارند و به دنبال آن هستند که خودرو در فضای شفاف عرضه و تقاضا به دست مصرف کننده واقعی رسیده و مسیر رقابتی شدن را به درستی طی کند.

فیروزی ادامه داد: پیشنهاد نمایندگان بر عرضه بیشتر خودرو در بورس کالا است که امیدواریم با حمایت‌های دولت و مجلس، گام‌های مثبت و بهتری به منظور عرضه خودرو در بورس کالا صورت بگیرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=49675 [۱]

[۳] [۴]