- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

“همراه‌کارت” بانک آینده، با سهولت و سادگی استفاده از آن دردسترس عموم مردم

“همراه‌کارت” بانک آینده، با سهولت و سادگی استفاده از آن دردسترس عموم مردم

«همراه‌کارت» بانک آینده، با سهولت و سادگی استفاده از آن و ارائه مجموعه‌ای از خدمات مورد نیاز و پراستفاده مشتریان عزیز، در دسترس عموم قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۱]، همــراه کارت [۲] بانک آینده، یــک ابــزار موبایلــی اســت کــه مجموعــه‌ای از خدمــات مختلــف بانکــی مبتنــی بــر شـمـاره کارت را بــه کاربــران حقیقــی ارائــه می‌دهــد. مشتریان عزیز، می‌تواننــد بــه کمــک همــراه‌کارت [۲] از خدمــات مبتنــی بــر کارت‌هــای بانک آینــده یــا کارت‌هــای ســایر بانک‌هــا اســتفاده نماینــد. همــراه‌کارت [۲] بانک آینده با داشتن امکانــات مختلف و به‌روز، بهره‌مندی مشتریان و عموم مردم برای استفاده از خدمــات بانکی را بــرای کاربــران تســهیل کرده است.
نرم‌افــزار همــراه‌کارت [۲] را فقــط از طریــق حضور در شــعب و یــا رجوع به وب‌ســایت بانک آینــده، https://www.ba۲۴.ir دریافــت نماییــد و هرگــز از منابــع غیرمعتبر کــه بــه تأییــد بانک نرســیده، اقــدام به دریافــت و نصــب ننمایید.
آمار ۱۰۰درصدی استفاده از همراه کارت [۲] بانک آینده در سه ماهه نخست امسال، حاکی از استقبال خوب مشتریان و عموم مردم عزیز از این سامانه مفید است.
مشتریان محترم، می‌توانند برای اطلاعات بیش‌تر به شعب بانک آینده در سراسر کشور، صفحه معرفی همراه کارت بر روی تارگاه اینترنتی ba۲۴.ir [۲] و مرکز ارتباط ۲۴ساعته بانک با شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰ – ۰۲۱، رجوع کنند.

[۳] [۴]