هم‌افزایی بنیاد علوی و بانک سینا

هم‌افزایی بنیاد علوی و بانک سینا
هم‌افزایی بنیاد علوی و بانک سینا
در جلسه‌ای با حضور محمود عسکری آزاد رئیس هیئت مدیره و سرپرست بنیاد علوی با علی ابدالی مدیرعامل بانک سینا و مدیرعامل کسبینو بر گسترش همکاری‌ها تاکید شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی، محمود عسکری آزاد در این نشست که با حضور مدیران بنیاد علوی و بانک سینا برگزار شد گفت: تحقق توانمند سازی محرومان و محرومیت زدایی در کشور با همدلی، همکاری و همفکری بدنه بانکی و شبکه اجرایی بنیاد علوی تسهیل خواهد شد.

سرپرست بنیاد علوی با تشریح فعالیت های بنیاد علوی افزود: تمامی فعالیت های بنیاد علوی در سراسر کشور به صورت دقیق، شفاف و نظم مند بر بستر سیستم های اطلاعاتی انجام می شود به نحوی که می توان گفت چه شخصی در کدام نقطه از کشور چه میزان خدمات را در چه مدت زمان دریافت کرده است.

عسکری آزاد با اشاره به سه حیطه مشخص شده در حوزه توانمندسازی جامعه هدف محرومان خاطرنشان کرد: پیشرفت اقتصادی مناطق محروم از طریق ایجاد اشتغال پایدار از موضوعاتی است که در قالب پیشرفت اقتصادی پیش‌بینی شده است، به طوری که در سنوات گذشته جمهوری اسلامی خدمات زیرساختی را در مناطق محروم از جمله جاده‌سازی، آب‌رسانی، برق‌رسانی و … انجام داده است.

علی ابدالی مدیرعامل بانک سینا در این نشست با اشاره به تلاش های انجام شده برای حمایت از اقشار آسیب پذیر به ویژه اشتغال و مسکن در مناطق کمتر توسعه یافته، گفت: بانک سینا و بنیاد علوی، با انعقاد تفاهم نامه های همکاری متعدد، اقدامات قابل قبولی در حوزه توانمند سازی محرومان داشته است و امیدواریم این تعامل و همکاری ها ادامه داشته باشد.

مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر حمایت این بانک از طرح های بنیاد علوی در حوزه محرومیت زدایی و همکاری های همه جانبه افزود: بانک سینا آمادگی دارد تا در مناطق کمتر برخوردار و مناطق هدف بنیاد علوی زیر ساخت های مورد نیاز جهت پرداخت تسهیلات و حمایت از کسب و کارهای ایجاد شده با کمک بنیاد علوی را فراهم نماید.

در این جلسه مینا مهرنوش مدیرعامل کسبینو گفت: کسبینو یک شبکه اجتماعی مکان محور تخصصی ویژه کلیه کسب و کارهای حقیقی، حقوقی، مشاغل خانگی، اصناف و کسب و کارهای محلی است که قصد دارند با استفاده از روش های نوین راهی نو در توسعه کسب و کار خود را تجربه کنند. این شبکه اجتماعی کسب و کار می تواند در جهت خدمت به محرومان و اهداف بنیاد علوی در تمامی مراحل ایجاد کسب و کار و ارائه محصول توسط متقاضیان همکاری نماید.

در این جلسه سرپرست بنیاد علوی، مدیرعامل بانک سینا، مدیرعامل کسبینو، مدیرعامل موسسه توانمند سازی اقتصادی علوی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، مدیر روابط عمومی و رسانه، مدیر تجهیز منابع بنیاد علوی حضور داشتند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=87406

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *