- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

هفدهم مرداد پاسداشت زبان‌های حقیقت‌جو ایران اسلامی

هفدهم مرداد پاسداشت زبان‌های حقیقت‌جو ایران اسلامی

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی وفرودگاه بین المللی پیام، در پیامی هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۱] و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در متن پیام دکتر نادر ثناگو مطلق آمده است: هفدهم مرداد پاسداشت زبان های حقیقت جو و کسانی است که با قلم های توانا و صادق خود همواره در راه پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی قدم برداشته و با وجود تمام سختی ها در این مسیر، با تمام توان در حال حرکت هستند.
وی افزود: قلم به دستانی که در روزهایی که کشورمان مورد شدیدترین هجمه ها از سوی دشمنانی که چشم دیدن پیشرفت و آبادانی این مرز و بوم را ندارند و با به راه انداختن جنگ روانی به دنبال ضربه زدن به ما هستند، با قلم های خود آگاه سازی کرده و واقعیت ها را برای مردم نمایان می کنند.
ثناگو مطلق ضمن تقدیر از عملکرد اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران در واقع فرهیختگانی هستند که در قلب جامعه حضور داشته و به عنوان یک پل ارتباطی با وجدان بیدار و چشم بینا با هدف شفاف سازی و انعکاس مشکلات مردم به مسوولان عمل می کنند.
وی ادامه داد: بدون شک دست یابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سربلندی کشور و گام بر داشتن در راه حل مشکلات مردم بدون یاری گرفتن از مجاهدت های خبرنگاران و قلم های صادق شان امکان پذیر نیست.
ثناگو مطلق خاطر نشان کرد: در واقع روز خبرنگار تقدیر از کسانی است که مسوولیت پذیری را چراغ راه خود قرار داده و به عنوان دیده بانان امین جامعه سعی در زدودن کاستی ها و مشکلات از جامعه هستند.
وی ادامه داد :هفدهم مرداد را به تمام مجاهدان عرصه خبر که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته و به سوگندشان به قداست قلم وفادار بوده و هستند، تبریک گفته و ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای اصحاب رسانه، تلاشتان را در جهت آگاهی سازی و اعتلای کشور عزیزمان ارج می نهیم.
در بخش پایانی پیام ثناگو مطلق آمده: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام که خدمات رسانی به مردم ،توسعه استان و منطقه را به عنوان برنامه راهبردی خود قرار داده برای رسیدن به این مهم ، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از توان اصحاب رسانه است، چرا که باور داریم رسیدن به اهداف مجموعه پیام جز با استفاده از ظرفیت مجاهدان عرصه آگاهی سازی امکان پذیر نخواهد بود.

[۲] [۳]