هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا ، کارتن و فرآورده‌های سلولزی گشایش یافت

با حضور مسئولان دولتی و بخش خصوصی؛
هفتمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا ، کارتن و فرآورده های سلولزی گشایش یافت
با حضور مسئولان دولتی و بخش خصوصی؛
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن و فرآورده‌های سلولزی گشایش یافت
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین آلات مربوطه ۱۴۰۳ با حضور بیش از ١٣٠ شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد.

به گزارش توسعه پویا، در آیین گشایش این نمایشگاه “مهدی صادقی نیارکی” نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، “صدیف بیک زاده” عضو هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، رؤسای انجمن‌های تخصصی مربوطه و جمعی از فعالان صنفی و اقتصادی حضور داشتند.

شرکت آینده اندیشان رادینا، مجری برگزاری نمایشگاه است که مجوزات لازم را از سازمان توسعه تجارت ایران نیز گرفته است.

حمایت از توانمندی‌های داخلی، تبادل اطلاعات و بررسی همکاری‌های مشترک از اقدامات و برنامه‌های رویداد نمایشگاهی امسال به شمار می‌آید.

امسال بخش ویژه‌ای به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها اختصاص داده شده است تا این شرکت‌ها بتوانند جدیدترین خدمات و فعالیت‌های نوآورانه خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند؛ همچنین مجموعه‌ای از جدیدترین تولیدات کاغذ، ماشین ‌آلات و مواد اولیه حوزه کاغذ و صنایع وابسته به نمایش در آمده است.

همچنین “مونا ابرو فراخ” مدیرکل دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار وزارت صنعت، معدن و تجارت بازدیدی از نمایشگاه داشت و از نزدیک در جریان مهمترین توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی این حوزه قرار گرفت.

این نمایشگاه امروز سه شنبه نهم مردادماه آغاز شده و تا روز جمعه ۱۲ مرداد ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای علاقمندان خواهد بود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=84323

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *