هزارگذر؛ پیشرو در ارائه خدمات هوشمند صنعت پست کشور

هزارگذر؛ پیشرو در ارائه خدمات هوشمند صنعت پست کشور
هزارگذر؛ پیشرو در ارائه خدمات هوشمند صنعت پست کشور

توسعه پویا- شرکت توسعه تجارت هزارگذر به عنوان یک شاهراه حیاتی در عرصه‌های هایتک، هوش مصنوعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم شناختی و شبکه سازی با بکارگیری نیروهای متخصص و توانمند اقدام به راه اندازی شتابدهنده‌‌ای تخصصی در صنعت پست کشور نموده است.

دکتر فهیمه صابری، کارشناس شرکت هزارگذر در حاشیه نمایشگاه “ایده بازار پست” به خبرنگار توسعه پویا گفت: شرکت هزارگذر، یک شرکت شتابدهنده است که با برگزاری رویدادهای فصلی به صورت نامحدود حامی پروژه‌‌های مختلف در حوزه حمل و نقل می‌باشد. شرکت هزارگذر تلاش می‌کند برای دستیابی کامل به محصول مورد نظر تا پایان کار، تیم را همراهی کند. این شرکت سه زیر گروه دارد که شامل: تیم هوشمندسازی، بیگ دیتا و فرماندهی کنترل. شرکت دارای ۳ ساختمان مجزا از هم می‌باشد.

صابری در ادامه افزود: شرکت توسعه تجارت هزارگذر به عنوان یک شاهراه حیاتی در عرصه‌های هایتک، هوش مصنوعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم شناختی و شبکه سازی با بکارگیری نیروهای متخصص و توانمند اقدام به راه اندازی شتابدهنده‌‌ای تخصصی در صنعت پست کشور نموده است. تجربه‌های موفق ملی و بین المللی موجب گردیده است که این شتابنده به عنوان سکوی پرشی تخصصی در اکوسیستم‌های هایتک کشورشناخته شود. سرمایه گذاری و شتابدهی در پروژه های ملی و منطقه‌ای با هدف حمایت از تیم‌های توانمند و با انگیزه مهم ترین رویکرد شتابدهنده هزار گذر در چند سالی آتی خواهد بود. تبدیل ایران به هاب پستی در خاورمیانه و جنوب غرب آسیا چشم اندازی است که هزار گذر در دوره ای ۵ ساله به دنبال تحقق آن است.

محورهای همکاری با مرکز نوآوری :
هوشمند سازی
بلاکچین و ارز دیجیتال
پرداخت یاری و سامانه های مختلف فین تک
یکپارچه سازی و بهینه سازی تامین، ارسال و فروش محصولات
تسهیل گری در لجستیک هوشمند
شبکه سازی تخصصی اکوسیستم های تخصصی مرتبط با شرکت ملی پست
توزیع محتوا و تبلیغات هوشمند مبتنی داده‌های کلان

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=40711

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط