چند حرکت تبلیغی و ترویجی برای همگانیسازی فرهنگ بیمهای کافی نیست و باید این کار بزرگ با همکاری تمامی نهادهای فرهنگی اعم از صدا و سیما، وزارت ارشاد و دستگاههای مرتبط با این پروژه عظیم فرهنگی دنبال شود.
به گزارش توسعه پویا به نقل از اداره کل روابط عمومی وامور بینالملل بیمه مرکزی، سید محمد کریمی که در نشست شورای هماهنگی استانی بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: رشد بیمه های زندگی در استان آذربایجان غربی از فرهنگ والای مردم این منطقه حکایت دارد و سودمندترین شیوه رشد صنعت بیمه، توسعه بیمه نامه های زندگی است.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از صندوق تامین خسارت های بدنی به عنوان مکمل زنجیره ارزش صنعت بیمه یاد کرد و اظهار داشت: دستاوردهای این صندوق باید از طریق تریبون های رسمی نظیر نمازجمعه و نهادهای عمومی دیگر به گوش مردم برسد تا بیش از پیش با خدمات و ظرفیت های صنعت بیمه آشنا شوند.
وی توان بخش خصوصی را برای ورود گسترده تر به حوزه صنعت بیمه، بااهمیت توصیف کرد و گفت: شورای هماهنگی بیمه استان ها با تکیه بر قابلیت دو بخش دولتی و خصوصی باید در عین رقابت با تکیه بر دانش علمی و هم افزایی به پیشبرد اهداف بیمه ای کمک کنند.
وی در پایان بر تحکیم ارتباط مسئولان ارشد استانی و فعالان بیمه ای و نمایندگان شبکه فروش تاکید کرد.
شایان ذکر است در این نشست مدیران استانی و مسئولان صنعت بیمه استان و همچنین برخی از اعضای هیات عامل بیمه مرکزی حضور داشتند.