- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

نمایشگاه جدیدترین محصولات تولید شده در حوزه فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام برپا می‌شود

همزمان با همایش گمرک تخصصی فاوا ؛
نمایشگاه جدیدترین محصولات تولید شده در حوزه فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برپا می‌شود
همزمان با همایش گمرک تخصصی فاوا؛
نمایشگاه جدیدترین محصولات تولید شده در حوزه فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام برپا می‌شود
[۱]
همزمان با برگزاری همایش گمرک تخصصی فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام در روز دوشنبه بیستم شهریورماه، نمایشگاهی از جدیدترین تولیدات و محصولات ۸ شرکت حوزه فاوا مستقر در این منطقه برپا خواهد شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام این نمایشگاه یک روزه با هدف معرفی جدیدترین تولیدات و محصولات شرکت های حوزه فناوری نوین مستقر در این منطقه دایر می شود.

شرکت هایی که در این نمایشگاه شرکت می کنند فعال در زمینه تولید تجهیزات ارتباطی و مخابراتی هستند و محصولاتی که در این نمایشگاه ارایه خواهند داد شامل انواع سوئیچ، مودم، انواع اتصالات فیبرنوری و تجهیزات مورد استفاده در شبکه فیبرساختمان ها و مراکز مخابراتی است.

بنا بر این گزارش، پویش تجهیز صنعت پاسارگاد، سهند فرهیختگان کیش، تجارتخانه حاجی قاسم، بارز هلیل و آونگ از جمله شرکت هایی هستند که در نمایشگاه جدیدترین محصولات تولید شده در حوزه فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام شرکت خواهند کرد.

همچنین تلکام آرین، نوران ارتباط نوین و تراشه پرداز حافظه یدک از دیگر شرکت هایی هستند که آخرین تولیدات خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=65414 [۱]

[۳] [۴]