- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

نمایشگاه تمبرهای محیط زیست برگزار می‌شود

نمایشگاه تمبرهای محیط زیست برگزار می‌شود
به مناسبت هفته محیط زیست؛
نمایشگاه تمبرهای محیط زیست برگزار می‌شود [۱]
شرکت ملی پست با همکاری موزه ارتباطات و سازمان حفاظت محیط زیست نمایشگاهی از ۶۰ سال تمبرهای محیط زیست برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست ، حسن عمیدی از برگزاری نمایشگاه محیط زیست ایران به مناسبت فرارسیدن هفته محیط زیست خبر داد.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست با بیان اینکه این نمایشگاه با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری موزه ارتباطات برگزار می شود ، گفت : تمبرهای ۶۰ سال گذشته با محوریت محیط زیست در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد.

رئیس موزه ارتباطات ادامه داد: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با انتشار تمبرهای یادبود بسیاری با موضوع محیط زیست در این حوزه فعالیت چشمگیری داشته است.

«هفته محیط زیست»،« روز جهانی محیط زیست»، «گونه‌های در حال انقراض»، «گربه‌های اهلی ایران»، «ماهیان آب شور و شیرین» و «درنای سیبری»،«اردک سرسفید»،«سیاهگوش»،«جنگل های هیرکانی و کویر مرنجاب» و «آبشارهای تهران» عناوین برخی از این تمبرهاست.

وی با اعلام این که نمایشگاه تمبرمحیط زیست که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود از فردا به مدت یک هفته ادامه دارد ، عنوان کرد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه و آثار به نمایش درآمده از صفحه اینستاگرام و آپارات شرکت ملی پست به صورت زنده پخش خواهد شد.

[۳] [۴]