- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

نقش آفرینی بانک شهر در کاهش مشکلات واحدهای تولیدی استانی

نقش آفرینی بانک شهر در کاهش مشکلات واحدهای تولیدی استانی

مدیر امور شعب شهرستان بانک شهر با اشاره به گسترش حمایت های این بانک از تولیدکنندگان استانی طی ۵ ماه گذشته از سال، گفت: بانک شهر با هدف کاهش مشکلات ایجاد شده بواسطه گسترش شیوع ویروس کرونا و به منظور کمک به “جهش تولید” در کشور، ارائه تسهیلات مناسب به واحدهای تولیدی استانی را به طور گسترده در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۱] و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد علی برقی با مهم دانستن نقش بانک‌ها در توسعه و رونق اقتصادی شهرهای کشور، بر نقش بی‌بدیل بانک شهر به‌عنوان بزرگ‌ترین حامی بنگاه های اقتصادی استانی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰۰ شرکت و واحد تولیدی از خدمات و حمایت های بانک شهر در شهرهای مختلف بهره مند شده اند، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص امسال ، در سیاست های حمایتی خود مسائل و محدودیت‌های تولیدکنندگان را به صورت ویژه مد نظر قرار داده و با بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های موجود بانک توانستیم در کاهش مشکلات واحدهای تولیدی استانی قدم های تاثیرگذاری برداریم.
برقی ادامه داد: در همین راستا با برگزاری نشست های مشترک با صاحبان مشاغل نسبت به شناسایی نیازهای آنان اقدام کرده و تلاش می کنیم با حمایت از این عزیزان بهترین نتایج ممکن را در راستای رونق و جهش تولید رقم بزنیم.
مدیر امور شعب شهرستان بانک شهر حمایت مالی از واحدهای تولیدی استانی را یکی از وظایف ذاتی بانک‌ شهر عنوان کرد و افزود: معتقدیم می بایست همه توان خود را در جهت رفع مشکلات مالی این واحدها و کمک به رونق تولید و حفظ اشتغال در کشور به‌کار بگیریم.

[۲] [۳]