- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

نظام حکمرانی بیش از پیش رسانه را به رسمیت بشناسد

نظام حکمرانی بیش از پیش رسانه را به رسمیت بشناسد [۱]
نظام حکمرانی بیش از پیش رسانه را به رسمیت بشناسد [۱]
مدیرکل مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نظام حکمرانی باید بیش از پیش رسانه را به رسمیت بشناسد که خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به رسانه‌ها دارد.

 به گزارش توسعه پویا [۲]، ایمان شمسایی صبح امروز در آیین تجلیل از برترین های چهارمین جشنواره ابوذر استان مرکزی اظهار کرد: نظام حکمرانی باید پیش از پیش رسانه را به رسمیت بشناسد که خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به رسانه‌ها دارد و شخص رییس جمهور جایگاه رسانه و خبرنگار را به خوبی مورد توجه دارند.

وی تصریح کرد: جشنواره‌ها هم به رشد کیفی رسانه‌ها کمک می‌کند و هم در شناخت نقاط ضعف کمک موثری می‌کند.

مدیرکل مطبوعات وزارت ارشاد توجه به مسائل محتوایی در جشنواره را بسیار  مهم دانست و گفت: به مسئله سازی نیاز داریم، کشف و بازتاب مسئله رسالت رسانه‌ها است که باید در جشنواره‌ها فارغ از نگاه به عناوین تیتر و لید، به مسئله‌سازی و محتوا نیز توجه شود.

شمسایی با بیان اینکه در کشور ۱۳ هزار و ۵۰۰ رسانه وجود دارد، افزود: سبد رسانه‌ای در بین مردم کاهش نیافته، اما جنسش فرق کرده است، اصحاب رسانه باید با فناوری‌های روز آشنا شوند تا ارتباط بهتری با مردم برقرار کنند.

وی با بیان اینکه رسانه نباید سرعت را فدای دقت و صحت کند، امروز جنگ نابرابر در فلسطین و حماسه‌ای مقاومت مردم در غزه را اصحاب رسانه منعکس می‌کنند ‌و این بیداری کشورهای مختلف به دلیل انعکاس اخبار رسانه‌ای است.

  رسانه در مسیر راستگویی و حقیقت‌گویی حرکت کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی نیز گفت: امروز یکی از دغدغه‌ها این است که رسانه در مسیر راستگویی و حقیقت‌گویی حرکت کند.
وی تصریح کرد: در حادثه فوت مرگ مهسا امینی دیدیم عدم صداقت رسانه‌ها چه حوادثی را برای کشور رقم زد و مدعیان دروغین حقوق بشر با ضریب رسانه‌ای و  دروغگویی ذهن‌ها را تسخیر کردو چندین خانواده را داغدار کردند و آسیب‌های فراوانی را به کشور وارد کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی بیان کرد: در حوادث غزه ۱۵ هزار نفر شهید شدند، اما رسانه‌های دروغین هیچ اشاره‌ای به آن نداشتند.

نظری گفت: افسران جنگ فضای رسانه‌ای رسانه‌ها هستند، باید خودمان را سرباز خط مقدم بدانیم. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به گفت: تمام سعی و تلاش دشمن این است  در انتخابات امسال مشارکت را به حداقل ممکن برساند، ستاد انتخابات استان  در مسیر تحقق راهبردهای مقام معظم رهبری با جدیت عمل خواهد کرد و با هرگونه جانبداری مسوولان دستگاه‌ها به شدت برخورد خواهیم کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=71947 [۱]

[۳] [۴]