- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

نشست هم‌اندیشی رئیس کل و اعضا هیات عامل بیمه مرکزی و هیات رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران برگزار شد

نشست هم‌اندیشی رئیس کل و اعضا هیات عامل بیمه مرکزی و هیات رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران برگزار شد [۱]
نشست هم‌اندیشی رئیس کل و اعضا هیات عامل بیمه مرکزی و هیات رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران برگزار شد [۱]
نشست هم‌اندیشی در خصوص آخرین تحولات بیمه‌ای و محوریت کیفیت ارائه بیمه شخص ثالث در سال آینده با حضور مسئولان ارشد نهادناظر صنعت بیمه و سندیکای بیمه‌گران ایران برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی در این نشست با قدردانی از پیگیری مجدانه سندیکای بیمه گران ایران، اظهار داشت: اهمیت توانگری مالی و پیگیری مطالبات معوق صنعت بیمه دو موضوعی است که باید با جدیت و حساسیت بیشتری دنبال شود.

رئیس کل بیمه مرکزی، هم افزایی نهادناظر و قوه قضائیه را در خصوص تعیین نرخ دیه، ضروری توصیف کرد و گفت: تعامل صنعت بیمه و قوه قضائیه با تعیین نرخ حق بیمه در سال آینده، ارتباط مستقیمی دارد و باید کار به گونه‌ای پیش رود که به معیشت مردم آسیبی وارد نشود.

دکتر استادهاشمی از گزارش‌های شفاف ارکان بیمه در حوزه‌های مختلف به عنوان رویکردی درخشان یاد کرد و افزود: سازوکار تشویقی برای شرکت‌هایی که در بخش‌های خدماتی به افق‌های بهره‌وری دست یافته‌اند، طراحی و اجرایی خواهد شد.

وی از لزوم تبادل داده‌های بیمه‌ای و راه اندازی داشبورد مدیریتی سخن گفت و خاطرنشان کرد: تعامل شایسته بیمه مرکزی و سندیکای بیمه‌گران ایران و حرکت در چارچوب قوانین و آیین نامه‌ها به ایفای حقوق بیمه‌گران و بیمه‌گذاران منتهی خواهد شد.

شایان ذکر است در این نشست راهکارهایی در خصوص مدیریت ریسک بیمه‌های درمان، تناسب نرخ دیه و حق بیمه شخص ثالث با محوریت معیشت مردم،  مطالبات معوقه صنعت بیمه و آخرین وضعیت کارت سبز، بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است در این دیدار، دبیرکل  و اعضای هیات رئیسه سندیکای بیمه گران  به طرح مسایل و دیدگاه‌های خود پرداختند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=76283 [۱]

[۳] [۴]