- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

نشست هم‌اندیشی اربعین در بیمه مرکزی برگزار شد

نشست هم‌اندیشی اربعین در بیمه مرکزی برگزار شد
نشست هم‌اندیشی اربعین در بیمه مرکزی برگزار شد [۱]
در نشستی با حضور مدیرعامل بیمه میهن در محل بیمه مرکزی، آخرین هماهنگی‌ها در زمینه بیمه اربعین صورت گرفت. در این نشست دکتر مشعلچی؛ قائم مقام بیمه مرکزی، ترکاشوند؛ رییس کمیته بیمه اربعی، دکتر استادهاشمی؛ معاون نظارت بیمه مرکزی، شیخ‌الاسلامی؛ مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره بیمه میهن و رئوفی؛ مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی حضور داشتند.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی؛ قائم مقام بیمه مرکزی، تسهیل در امر بیمه‌گری زائران را از مولفه‌های فرهنگسازی بیمه‌ای عنوان کرد و گفت: اطمینان بخشی به زوار حسینی در چارچوب بهره‌گیری از محصولات و خدمات بیمه ای یک ماموریت مقدس و مسئولیت اجتماعی به حساب می‌آید.

قائم مقام بیمه مرکزی با اشاره به فرصت ویژه اربعین برای توسعه فرهنگی صنعت بیمه از تمامی فعالان این صنعت خواست تا با حضور همه جانبه در بزرگترین آیین پیاده‌روی جهان اسلام به ترویج فرهنگ بیمه و معرفی ظرفیت‌های بیمه‌گری بپردازند.

در این نشست سیدهادی شیخ الاسلامی؛ مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره بیمه میهن نیز با تاکید بر برنامه‌ریزی مدون این شرکت برای ارائه پوشش‌ها و تسهیلات متنوع بیمه‌ای برای زائران کربلا، اظهار داشت: کاهش دغدغه مسئولان ستاد اربعین، موکب‌داران و راهپیمایان دلسوخته اربعین از جدی‌ترین ماموریت‌های صنعت بیمه است و در این مسیر از تمامی ظرفیت‌های ممکن استفاده خواهیم کرد.

شیخ‌الاسلامی از ارائه خدمات ویژه به زائران اربعین خبر داد و افزود: صنعت بیمه با تکیه بر قابلیت‌های فنی و تاکید بر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود برای تسهیل این سفر و ارتقای سطح کیفیت آن تلاش خواهد کرد.

وی در این راستا افزود: نظارت نهاد ناظر صنعت بیمه در ارتقای سطح خدمت‌رسانی به زائران و خادمین حسینی یک ضرورت آشکار به حساب می آید.

شیخ الاسلامی با قدردانی از ستاد بیمه اربعین و هماهنگی نهاد ناظر صنعت بیمه با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط خاطرنشان کرد: آماده‌سازی و راه‌اندازی اتاق کنترل اربعین در کربلا در کنار هماهنگی برای پذیرش بیماران و مصدومان و همچنین اصلاح نقاط حادثه خیز از مهمترین خدماتی است که توسط همکاران خدوم شرکت بیمه میهن به زائران کربلای معلی ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه میهن در پایان بر ضرورت تهیه الحاقیه بیمه شخص ثالث با تخفیف هشتاد درصدی برای خادمان مراسم اربعین و همچنین جاماندگان اربعین حسینی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، علی اکبر ترکاشوند؛ دبیر ستاد اربعین بیمه مرکزی با قدردانی از اراده محکم و توانمندی‌های مدیران و همکاران شرکت بیمه میهن، اظهار داشت: زیرساخت‌های فرهنگی در پیوند با مسئولیت پذیری اجتماعی می تواند زمینه همگانی سازی صنایع کشور را فراهم سازد .

وی پیوست فرهنگی تعهدات صنعت بیمه در راهپیمایی بزرگ اربعین را ضروری توصیف کرد و گفت: باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که هرگونه حرکت بیمه‌ای در همایش اربعین یک عملیات بیمه‌گری بین‌المللی است و به همین خاطر باید با حساسیت‌های خاص خود دنبال شود.

ترکاشوند ضمن تاکید بر برپایی منظم نشست‌های هم اندیشی ستاد اربعین از شرکت‌های بیمه خواست در قالب یک صنعت واحد عمل کنند تا خدمات یکپارچه بیمه‌ای در ابعاد فرهنگی نیز جلوه‌گر شود.

گفتنی است در این نشست هم اندیشی، راهکارهای خدمات سریع، کارآمد و بی نقص، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=63949 [۱]

[۳] [۴]