دکتر بهزاد شیری، نائب رئیس هیأتمدیره و مدیرعامل پستبانکایران به همراه اعضای هیأت مدیره و مدیر امور نظارت و حقوقی نشست مشترکی را با حمیدرضا رضوانی پور، رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همراهان وی با هدف بررسی عملکرد این بانک در زمینه بازرسی و پاسخگویی به شکایات در ۲۲ دیماه برگزار کردند.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در این نشست، دکتر شیری ضمن قدردانی از حمایتهای رئیس این مرکز گفت: کنترل و نظارت از ارکان مهم مدیریت در نظام اداری و شبکه بانکی کشور بوده و با توجه بهضرورت بهبود سلامت اداری، اهمیت امانتداری، نهادینه کردن پاسخگوئی شایسته به خواستههای مشتریان، اجرای برنامهها و فعالیتهای بازرسی و نظارت مطابق با فرآیندها و الگوهای پذیرفتهشده ضروری مینماید.
وی با اشاره به کسب برترین رتبه از نظر شفافیت عملکرد توسط پستبانکایران در میان بانکهای دولتی، افزود: با توجه به کنترل، دیدهبانی و پایش مستمر فعالیتها، برنامههای عملیاتی و انضباط مالی، خوشبختانه صورتهای مالی بانک شفاف و مطلوب است.
در ادامه این جلسه، رضوانیپور ضمن قدردانی از فعالیتهای پستبانکایران در زمینههای مختلف بهویژه در حوزه نظارت و بازرسی و صیانت از حقوق شهروندی، بر تلاش دوچندان در راستای اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده برای حفظ حقوق همه ذینفعان اعم از مشتریان، سهامداران، کارکنان و کارگزاران باجههای بانکی روستایی تأکید کرد.
جمال مقصودی، مدیر امور نظارت و حقوقی پستبانک، در این جلسه، گزارشی از اهم فعالیتها و اقدامات مؤثر بانک درزمینه بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ارائه کرد.
گفتنی است در این جلسه عباس پیرایی، رئیس اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مسعود مهدوی سعیدی، رئیس اداره کل اعتبارات، ارزیابی و نظارت بر طرحها نیز حضور داشتند.