- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

نشست مدیران و نمایندگان سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران

نشست مدیران و نمایندگان سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران
به میزبانی ناحیه دو منطقه ۲۱ برگزار شد؛
نشست مدیران و نمایندگان سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران
[۱]

به منظور بررسی فرآیند شکل‌گیری جلسات و تصمیم‌سازی، افزایش سهم مشارکت ها و مسئولیت های اجتماعی و نقش ویژه صنایع و شرکت های سطح منطقه ۲۱ در قالب “طرح های نذریاری و محتشم دل‌ها”، جلسه‌ای به میزبانی شهرداری ناحیه دو منطقه ۲۱ تشکیل شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ نشست هم اندیشی مدیران و نمایندگان سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، عصر روز چهارشنبه مورخ دوازدهم مرداد ماه سال ۱۴۰۱ در محل دفتر شهردار ناحیه دو و به میزبانی دیار پیشرفت و نوآوری تشکیل شد.

در این جلسه احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، رستمی مدیرکل خدمات و مشارکت های اجتماعی این سازمان، شهیدان مدیر اداره مسئولیت های اجتماعی شهرداری تهران، شمسه شهردار ناحیه دو، جاویدنیا رئیس اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه ۲۱ و روسای ادارات شهرسازی و اجتماعی ناحیه دو حضور داشتند.

بر پایه این گزارش؛ در این نشست هم اندیشی، احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، کلیاتی را در باب جایگاه و ظرفیت های بالقوه هیئات مذهبی و مجمع خیرین منطقه ۲۱ و بیش از چند هزار واحد تولیدی و صنعتی فعال در پهنه سرزمینی این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=43989 [۱]

[۳] [۴]